درباره پارس نیوز

در باره  گروه اطلاع رسانی پارس نیوز  اتریش

 ( Parsnews Austria Group)

پایگاه اطلاع رسانی پارس نیوز که در تاریخ ٢٢ نوامبر ٢٠١٠ برای رفع احتیاجات  ایرانیان مقیم اتریش  تاسیس شد، اینک به یکی از محبوب ترین سایت های نیازمندیها،  برای ایرانیان  همه  کشور ها تبدیل شده است!

بسیار مایه خوشنودی ماست که توانسته ایم از شهر وین در اتریش ، مطالبی را تقدیم عزیزان  کنیم که  نه تنها ایرانیان مقیم  کشور های اروپا ، امریکا و کانادا…. ، بلکه  بسیاری از هموطنان در ایران، برای بدست آوردن اطلاعات موثق و قابل اطمینان، در باره نیازمندیهای روزانه خود، به این پایگاه رجوع مینمایند!

گروه اطلاع رسانی پارس نیوز  اتریش  ( Parsnews Austria Group) در بسیاری از کشور های اروپایی به اولین آدرس، برای جستجو گران نیازمندیهای ایرانیان تبدیل گشته و امیدواریم که بتوانیم با کوشش بیشتر و همکاری  شما هموطنان گرامی، بزودی در کشور عزیزمان ایران و دیگر کشور ها نیز، به یکی از مهمترین پایگاه های اطلاع رسانی مبدل شویم.

پارس نیوز وابسته به هیچ حزب و ارگان سیاسی و یا  مذهبی نیست، تمام هموطنانی که به حق و حقوق دیگران احترام بگذارند، میتوانن در این سایت به فعالیت بپردازن !

توهین به اشخاص, به اقوام مختلف ایرانی و غیر ایرانی, بی احترامی به باور های مذهبی و ملی, جایی در این پایگاه نداشته و هدف این شبکه, ایجاد یک پایگاه,  برای کمک و راهنمایی همه فارسی زبانان سراسر دنیا, به همدیگر میباشد.

مسئولیت دیدگاه‌های نوشته شده با نویسندگان آنها میباشد ، دیدگاه‌هایی‌ که حاوی کلمات توهین آمیز باشند ، منتشر نخواهند شد و چنانچه  بازدید کنندگان محترم این سایت به موردی برخورد کنند که به نظر آنها توهین آمیز باشد، میتوانند به ما اطلاع دهند تا فورا رسیدگی کنیم.

Mehdi Amiri Administrator of Parsnews Austria

contact us

شما میتوانید از طریق  ایمیل آدرس

info@parsnews.at

info@arzexchange.com

با ما تماس برقرار نمایید.

با  ایمیل زیر هم میتوانید با ما تماس بگیرید:

parsnews.austria@gmail.com

This Post Has 2 Comments

  1. mohsen

    خسته نباشین آقایون و دستتون درد نکنه با این سایت خوبتون، خیلی بدرد ما خورده.

  2. زهرا بیداد

    اعتراف میکنم این مطالب و این سایت کمک بزرگی به من کردن من اصالت از پناهنده و پناهندگی چیزی نمیدونستم کاش شماره وکیل مورد اعتماد هم محبت کنید بزارید تا ما راحتتر بتونیم مشکلاتمون رو در میان بگذاریم ممنون از حمایتتون

Leave a Reply