جالب ترین و مفید ترین آدرس های اینترنتی برای ایرانیان!

دوستان امروز بخش جدیدی را به سایت اطلاع رسانی پارس نیوز اضافه میکنیم با عنوان لینک های مفید و جالب برای ایرانیان!
از همه شما هموطنان گرامی خواهشمندیم که با ما در این قسمت همکاری نموده وآدرس  لینک های خوبی رو که میشناسین و   فکر میکنین به درد دیگر هموطنان بخورد در قسمت کامنت ها وارد کنید!
این لینک ها در باره هر موضوع و مبحثی میتوانند باشند، فقط   لطفا از گذاشتن لینک های سیاسی، مذهبی، مستهجن ، غیر اخلاقی و سایت هایی که حاوی مطالب توهین آمیز به مذاهب و اعتقادات و  ملیت های مختلف هستند، خودداری فرمایید!
دوستان ، حالا دیگه نوبت شماست، این گوی و این میدان ! با امید همکاری نزدیک شما دوستان و ایجاد فهرست بسیار خوبی از سایت های خوب و مفید فارسی و خارجی .

This Post Has 9 Comments

  1. عادل جان بسیار ممنونتم که شروع شو شما کردی اونم با لینک بسیار خوبی که مطمنم به کار خیلی از هموطنان میخوره، امیدوارم که دوستان دیگر هم از شما یاد بگیرن و بیشتر همکاری کن، این سایت فقط بخاطر کمک به هموطنان ایجاد شده اگر هر کدوم از دوستان یک مقدار همکاریشونو با پارس نیوز بیشتر کنن، مطمئن هستم که به نفع همه بازدیدکنندگان است!
    از هموطنان خواهش میکنیم که با دادن امتیاز به لینک های پست شده نظر خودشون در باره لینک ابراز بفرمایند.

  2. Mehdi Parsnews Amiri

    عادل جان بسیار ممنونتم که شروع شو شما کردی اونم با لینک بسیار خوبی که مطمنم به کار خیلی از هموطنان میخوره، امیدوارم که دوستان دیگر هم از شما یاد بگیرن و بیشتر همکاری کن، این سایت فقط بخاطر کمک به هموطنان ایجاد شده اگر هر کدوم از دوستان یک مقدار همکاریشونو با پارس نیوز بیشتر کنن، مطمئن هستم که به نفع همه بازدیدکنندگان است!
    از هموطنان خواهش میکنیم که با دادن امتیاز به لینک های پست شده نظر خودشون در باره لینک ابراز بفرمایند.

  3. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان چه همکاری شایانی! چش نخورین شماها یکوقت! 👿

  4. Adel

    دوستانی که در حال خواندن زبان آلمانی هستن، میتونن از سایت زیر که به طور رایگان به تقویت زبان آلمانی کمک میکنه هم استفاده کنن.محیط سایت خیلی ساده و راحت هست. البته این سایت فقط تمرین نوشتن و ترجمه کردن هست و از بیسیک هم شروع میکنه.
    http://www.duolingo.com

Leave a Reply