بزرگترین پیست پاتیناژ روباز اروپا در مقابل شهرداری وین

دوستان , دیشب دخترم رو بردم مرکز شهر (وین) به جشن مدرسشون, البته مدرسه قبلی, چونکه الان دیگه دانشجو شده و مدرسه نمیره اما ازش دعوت شده بود که جزو برگزارکنندگان, مثل پارسال که مجری قسمتی از جشن بود, شرکت کنه.
اینا همه رو گفتم که بگم, وقتی داشتم برمیگشتم, از تو کوچه پس کوچه های تنگ اما بسیار زیبای مرکز قدیمی شهر وین . فکر کنم یکی دو تا خیابونشم اصلا ممنوع بود واسه ماشینا اما ما که رفتیم حالا دیگه خدا کنه بعدا با پست جریمه نیاد!
خلاصه آقا ما یکدفه از پشت بورگ تاتر در اومدیم, باور کنین یک آن , خیال کردم توی یکی از فیلم های والت دیسنی هستم, روبروم, همه چی رنگی اونم چه رنگایی!
ساختمون شهرداری وین که به نظر من, قشگترین شهرداری دنیاست (البته بعد از شهرداری تبریز و رشت😃) غرق در نور , واقعا زیبا و دیدنی, دور تا دورشم نور های نمیدونم چه رنگایی, ارغوانی, بنفش , قرمز…!
با ماشین واستاده بودم همینجوری مات داشتم این منظره زیبا رو تماشا میکردم که دیدم یکی بغلم داره بوق میزنه, میخواست از پارک بیاد بیرون , منم گفتم به دمت گرم, چه بهتر از این!
ماشینو همونجا پارک کردم و این کلیپ دیدنی رو برای شما عزیزان گرفتم.
طبق معمول پوزش میخوام بخاطر کیفیت نداشتش !
🌺🌼💖💓❤🧡🙏😍
از ۱۹ ژانویه تا ۳ مارس، میدان Rathaus به یک سطح یخی عظیم تبدیل می شود و طرفداران اسکیت هر سنی را مجذوب خود می کند. Wiener Eistraum یکی از بزرگترین پیست های اسکیت روی یخ باز جهان است و امکان اسکیت روی یخ در وین را در دو سطح فراهم می کند.
نمای خیره کننده روشن شده Rathaus پس زمینه ای افسانه ای برای Wiener Eistraum را ایجاد می کند. زمین اسکیت 9.500 متری برای طرفداران اسکیت کوچک و بزرگ سرگرمی اسکیت روی یخ در وین را تضمین می کند. یک تجربه خاص Sky Rink است، یک تراس اسکیت در طبقه اول با یک شیب 110 متری. کجا غیر از وین جلوو شهرداری ، فرصتی برای اسکیت روی یخ در دو سطح وجود دارد؟
هم خانواده ها و هم ورزش دوستان که به دنبال هیجان روی یخ هستند، در اینجا به خواسته های خود می رسند.
همه روزه در Wiener Eistraum از ساعت 10 تا 22 ، می توانید همراه با موسیقی های معروف و همچنین برخی از نوا های والس، حلقه های تند و هیجان انگیز و یا باشکوه و ظریف را رو روی یخ تجربه کرد.

Leave a Reply