Kahlenberg Vienna Austria in Persian farsi کلیپ کوتاه و جالبی از کاهلنبرگ بام وین اتریش

دوستان همه توریست هایی که به وین تشریف میارن, حتما سری هم به کالنبرگ میزنن, اگر بخوایم این اسم رو ترجمه کنیم میشه تپه کچل ها که البته ربطی به موی سر و کله کچل آدمایی مثل من نداره بلکه بیشتر به تپه ای میگفتن که قسمت هاییش درخت و گیاه نداشته .
این تپه کچل در منطقه ۱۹ وین در بین جنگل های اطراف وین واقع شده و از بالای تراسی که اونجا هست میشه مناظر زیبایی رو از شهر وین مشاهده کرد و بهمین خاطر هم بین ایرانی های عزیز و همزبانان گرامی به بام وین مشهور است.
بالای تپه, کلیسای معروفی هم هست که میتونین مجانی بازدید کنین و همچنین یک رستوران و یک کافه, یک هتل و دانشگاه معروف بین المللی هتلداری وین.
رفتن به کاهلنبرگ بخاطر دور بودن از مرکز شهر خیلی آسون نیست ۱۳ کیلومتره , بخاطر اینکه قسمت هایی هم بالای تپه باید برین ۲۷ دقیقه با ماشین طول میکشه, تازه اگر ترافیک نباشه, یا باید با تاکسی برین, ارزونم نیست, رفت و برگشت, باید چیزی حدود ۵۰-۶۰ یورو پرداخت کنین .
یام اینکه میتونین با وسائل (وسائط) نقلیه عمومی برین که راحت نصف روزتون برای رفت و برگشت به اونجا به فناست !
من عزیزان, کارتون رو راحت کردم, نه باید پول تاکسی بدین و نه نصف روز تو راه باشین, این ویدیو کلیپ ۲ دقیقه ای رو تماشا کنین, همشو دیدین , شاد و تندرست باشید. 😃💗🌷
🌼🌺🌷🧡💖💗👍🙏

Leave a Reply