! ودکای مخصوص

عزیزان, آدم دیگه به دوستای چندین و چند سالش هم نمیتونه اعتماد کنه بجون عزیزتون!
دوستان از مسافرت برگشتن, زنگ زدن که بیا ببین چی برات سوغاتی آوردیم .
رفتم دیدم واسم یک بطر ودکا آوردن!
گفتم عزیزان دستتون درد نکنه, من واقعا انتظاری از شما نداشتم که تو زحمت بیفتین اما شما کی تا حالا دیدین من ودکا بخورم که واسم ودکا سوغات آوردین؟!
گفتن اینکه ودکای معمولی نیست که, این مخصوص یک منطقه خاص در لهستانه , هیچ جا دیگه ی دنیام پیدا نمیکنی! یک نیگا به شیشش بنداز.
نیگا کردم دیدم آقا , تو شیشه ودکا یک ساقه علف بود !
گفتم این علفه چیه توش, ودکای علفدار ما تا حالا ندیده بودیم, مثل اینکه واقعا چیز خاصیه!
گفتن مزه خاص این ودکا که اینقدر هم طرفدار داره, بخاطر همین علفس دیگه این علف هم فقط در همون منطقه از لهستان درمیاد !
گفتم, چه جالب تا حالا همچین چیزی ندیده بودم, ودکا توش علف باشه, جل الخالق !
گفتم اما عکس این گاومیشه واسه چیه نکنه منظورش اینه که این ودکاهه اونقدر قویه که گاومیش رو میندازه چه برسه به آدما, عرق گاو کش که واسه من نیاوردین نامردا؟!
گفتن, اونو دیگه ما نمیدونیم اما این رو فقط میدونیم که لهستانی ها تو ودکا خوردن, خیلی ادعاشون میشه, روسا رو انگشت کوچیکه ی خودشونم حساب نمیکنن, حتما ودکایی هم که از اونجا بیاد, نمیتونه ودکای درجه پایینی باشه !
آقا, ما تشکر کردیم و این ودکای خاص رو ورداشتیم و اومدیم خونه .
خونه نشسته بودم طبق معمول پشت کامپیوتر گفتم بزار ببینم داستان این ودکا و این گاو میشه چیه!
این ساقه گیاه تو شیشه ودکا, خیلی برام جالب بود!
تو گوگل سرچ کردم تو چند تا سایت, فقط تعریف از مزه و اثر خوبی که بعد از خوردنش به آدم دست میده نوشته بودن تا یکجا راز این گاومیشه برام برملا شد!
نوشته بود این نوع گاومیش, در اروپا فقط در همون منطقه لهستان هستن که این گیاه رشد میکنه , حالا اینا, این علف مخصوص رو که برای ودکا برداشت میکنن, یکجا رو زمین پهن میکنن که خشک شه و بعد این گاومیش ها رو ول میدن برن روی این علف ها که بی ادبی میشه , روی علف ها جیش کنن تا علفا اون مزه ای رو بگیره که اینهمه ازش تعریف و تمجید نوشتن, یعنی که اون مزه خوب و محبوب, مزه جیش این گاومیش های زحمت کشه !
زنگ زدم به دوستام گفتم, میخواستم تشکر کنم از این سوغاتی اما من دست بهش نمیزنم تا وقتی که شمام بیاین, این ودکا خوردنش فقط با شما مزه میده و میچسبه , خیلی خوشحال شدن, گفت حتما بزودی میایم .
حالا بزار بیان اونا که پیکاشونو رفتن بالا , من میگم, دکتر متاسفانه به من گفته, ودکا واست زهره, هرچی میخوره بخور اما مبادا لب به ودکا بزنی که کار دست خودت میدی!
من هر زهر ماری بخورم آقا, جیش گاومیش نمیخورم!
اما خداییش مثل اینکه اونام طفلیا, از ماجرای این گاو میش های شاشو , خبر نداشتن!
🌺🌼🌷😁😂😎🙏
See Insights and Ads
Boost post
All reactions:

56

Leave a Reply