نوشته‌های Bobby خدا بیامرز!
Bobby خدا رو شکر نمرده،خیلی‌ هم زندست و هر روز با شما عزیزان در تماسه! اما چونکه دیگه به اسم  Bobby چیزی نمینویسه، یک خدا بیامرزی واسش میگیم که هم اون فیضی ببره و هم ما ثوابی کرده باشیم!
Bobby نوشته هاش اکثرا طنز هستن، حد اقل خودش سعی‌ میکرد که چیزای با مزه بنویسه، زیاد نوشته هاشو جدی نگیرین، فقط اگه دوست داشتین سعی‌ کنین که طنزشو درک کنین و فورا بهتون بر نخوره! چند تا نوشته جدی هم داره و خیلی‌ هم راحت میتونه اگه بخواد، اشک همه رو در بیاره (اینم خودش خیال میکنه البته!) اما دوست داشت بیشتر خنده روی لبای شما ببینه تا اشک تو چشاتون!
Bobby در ضمن سیاسی هم می‌تونست بنویسه اما دوست نداشت، نه اینکه سیاست واسش مهم نباشه، نه، اتفاقاً خیلی‌ هم به اتفاقاتی که تو کشورش میفته علاقمنده اما فایده‌ای در اینکه بیاد به اینو اون فحش بده نمی‌بینه، نظرشم این بود که مشکل ایران رو باید اونایی حل کنن که تو ایران زندگی‌ می‌کنن، اونا باید ببینن، چی‌ میخوان و چه جوری بهش میرسن، نه کسی‌ مثل Bobby که سالیان ساله که ایران زندگی‌ نمیکنه !
خیلی‌‌ها از Bobby میپرسیدن که چرا آدمی‌ که اینقدر در باره ایران و ایرانیا مینویسه، اسمش خارجیه! Bobby میگفت که اسم من خارجی‌ نیست، اسم بابی از بابا میاد و چونکه دختراش بهش میگفتن بابی، اونم اسمشو گذاشت بابی اما چونکه کامپیوترش فارسی‌ نمی‌نوشت! اسمشو به لاتین نوشت Bobby!
به هر حال، اگه نوشته هاشو خوندین و نظری داشتین، حتما خوشحال میشه که کامنتاتونو بخونه!
اگر هم دوست داشتین که نوشته های بابی رو تو وبلاگتون ابزارین ، ناراحت که نمیشه هیچی، خیلی هم خوشحال میشه، فقط لطف کنین و بنویسین که نویسندش بابیه و سایت www.parsnews.at  رو هم ذکر کنید!

پر بیننده ترین نوشته های مهدی امیری مدیر سایت

Leave a Reply