دوستان گلم, عزیزان دلم, تو همه بازدید کنندگان سایت های ما, هموطنان بزرگوار ساکن اتریش, از همه کم لطف تر بودن , نمیخوام از واژه بی خاصیت تر استفاده کنم, همون کم لطف تر خوبه!
حالمو گرفتین دوستان, حال ندادین تو این ۸ سال, منم بهتون ضد حال میزنم, برین تو سایت های مشابه که همشون کپی پارس نیوز هستن, اصلا واسه شما عزیزان, میخوام پولیش کنم, به قول اتریشی ها:

was nix kostet, ist nix wert 

بله دوستان, واسه کسی بمیر که واست تب کنه.

اگر فقط میخواین بدونین نرخ ارز در چه وضعیتی هست میتونین برین سایت زیر, اون هم مال منه , انگلیسی, آلمانی فارسیه!

سایت آلمانی پارس نیوز 

 

 

دوستان, شاید بعضی از شما بزرگواران تجربه کرده باشید که بعضی از مواقع از دسترسی شما به محتویات سایت جلوگیری میشود, اگر هم تا حالا به همچین موردی برخورد نکردین, بزودی باهاش روبرو خواهید شد, این شتریه که در خونه همه خوابیده, آسیاب به نوبت!

 

این فقط شما نیستید عزیزان,  بلکه تمام نور چشمانی که از کشور محل زندگی شما, در صدد وارد شدن به سایت هستند, موفق به اینکار نخواهند شد.
این رو به حساب مشکل اینترنت و یا سایت نگذارید, این استراتژی جدید ماست در برابر هموطنانی که از تمام امکانات سایت های گروه اطلاع رسانی پارس نیوز استفاده کرده ولی حاضر به کوچکترین همکاری با ما نبوده و نیستند!

شاید دلیلی هم تا حالا به مغزتون خطور نکرده که از منظر قدرشناسی هم که شده برای کسانی که نزدیک به ۸ سال است, قابل اعتماد ترین اطلاعات را سرجمع نموده و بدون هیچ مزد و مواجبی در اختیار شما گذاشته اند , تشکری نمایید!

شما دوستان خوب حتی از لایک کردن صفحه فیسبوکی ما هم خودداری کرده و حتی از این طریق هم نخواسته اید   نشان دهید که سرویسی که ما در اختیار شما قرار داد یم,  مورد توجهتان قرار گرفته است. تعداد لایک های صفحه ما در فیسبوک یکسال پیش حدود ۴۷۸۰ تا بوده و همین امروز والان ۴۷۹۸ تاست!

ما کاملا به این امر واقف هستیم که بلاک کردن موقت شما عزیزان , روی اعصاب لطیف شما تاثیر گذاشته و ممکن است که بعضی از شما بزرگواران را اندکی آزرده خاطر نماید.
هدف ما نیز چیزی بجز این نیست !
حالگیری دوستان, میخوایم حال شما مهربانان رو بگیریم تا شاید یک خورده به فکر فرو روید که چرا کسانی که ۸ سال شب و روز همه گونه اطلاعات مفید را تهیه نموده و با جستجو در سایت های مختلف سعی بر این داشته که همیشه مفید ترین و مورد اعتماد ترین اطلاعات را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهند, به یکباره راه و روش دیگری را انتخاب نموده اند.
دوستان, در این ۸ سال ما مزد زحماتمان را با شنیدن اعتراض بخاطر آدرسی که صد در صد صحیح نبوده وشنیدن  فحش و بد بیراه بخاطر شماره تلفنی که متعلق به دیگری بوده و به اشتباه در لیستی قرار گرفته و دریافت ایمیل هایی سراسر تخریب بخاطر لینک سایتی که دیگر وجود نداشته گرفته ایم!
آرزو به دلمون موند که یکبار, دوستی, عزیزی, شخصی, هموطنی بدون اینکه چیزی از ما بخود, ما رو و زحماتمون رو مورد تشویق قرار بده!
بله همانطور که  مرام خیلی از ما هست, تا وقتی که چیزی لازم داشته باشیم از هیچگونه تملق و چاپلوسی رویگردان نیستیم اما وقتی که احتیاجی به کسی احساس نکنیم نه تنها او را تشویق نمیکنیم بلکه هیچگونه موقعیت و حربه ای را در راه تخریب  و ضربه زدن به آن شخص از دست نخواهیم داد.

نزدیک ۵ سال است که ما از دوستان تقاضای همیاری کرده و حسابی را در paypal در سایت قرار داده ایم  تا شاید کمکی به ما در پرداخت مخارج ماهانه سایت ها بشود, ما روزی تا ۳۰۰۰۰ نفر بازدید کننده داریم, انتظاری از کسانی که میان و میرن نداشتیم اما از بیش از ۵۰۰۰ نفر بازدید کننده دائمی که هر روز بیش از ۱۰-۲۰ بار به سایت سر میزنن انتظار داشتیم که اقلا اونا بنویسن, آقا ما میخوایم, دوست داریم کمک کنیم اما به هر دلیلی نمیتونیم,  خوشحالم که بگویم ما تا امروز مدیون هیچ کس نشده ایم چونکه در این مدت, حتی یک نفر ۱۰ سنت هم کمک نکرده است.

مخارج چرخاندن این پایگاه در این سالها بیش از ۷-۸ هزار یورو بوده که همه توسط مدیر سایت پرداخت شده , تعدادی آگهی داشتیم که یک پنجم مخارج را هم پوشش نداده و این روز ها که ما مقداری تبلیغات متفاوت در سایت گذشته ایم به مذاق عزیزان بزرگوار خوش نیامده و عده ای لب به اعتراض گشوده اند که این تبلیغات را مزاحم میبینند!!
جواب بی ادبانه مدیر در مقابل این اشخاص همیشه طلبکار این است که دوست ندارید, تشریف ببرید جای دیگر , به همین سادگی, ما به کسی بدهکار نیستیم, هیچکس لطفی به ما نکرده که ما حالا مدیون کسی باشیم.

عزیزان این بلاک کردن ها, ادامه پیدا خواهد کرد , ما به اطلاع رسانی ادامه میدهم اما به قول انگلیسی ها
! don’t take everything for granted
همه چیز همیشه برای استفاده شما مهیا نیست, قدرشناس باشید, کسانی را که در راه کمک به هموطنان میکوشند, تشویق کنید و نه تخریب.

در پایان, لینک صفحه فیسبوکمون رو میزاریم که اگه دوست داشتین و تا حالا لایک نکردین, میتونین حالا این کار رو انجام بدین:

 

 

و محض خندش, لینک حسابمون رو در paypal هم میزاریم  , شاید شمام محض خندش کمکی به ما کردین!

این رو هم اضافه میکنیم که کسانی که از طریق paypal با هر مبلغی به ما کمک کنند, حتی با بلاک کردن سایت برای کشور اونها, باز هم میتونن بدون مشکل, هر لحظه وارد سایت شن!

 

دسترسی دوباره شما سروران به سایت, بستگی به حال عمومی مدیر محترم سایت داره!! 🙂

Leave a Reply