با آرزوی سلامتی‌ و شادکامی برای همه دوستان، خوشحالیم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که بعد از فقط چهار ماه که از شروع کار این سایت میگذرد، میتوانیم بگوییم که توجه بسیاری از علاقمندان به اطلاعات مربوط به ایرانیان در اتریش را نه فقط از جانب هموطنان مقیم اتریش بلکه از ایرانیان عزیز در چهار گوشه این جهان پهناور، جلب کرده‌ایم! شما کافیست که در گوگل مطلبی را در باره اتریش به فارسی‌ جستجو کنید و سایت ما را جزو اولین‌ها ببینید!

ما خود بیشتر از هر کس دیگری به این امر واقف هستیم که نواقص بسیار زیادی در هدف اصلی‌ ما که همان اطلاع رسانی به هموطنان عزیز میباشد، موجود است، زمانی‌ که ما دست به این کار مهم زدیم، بسیار خوشبین بودیم که قادر خواهیم بود، با کمک دوستان، هر روز پایگاه اطلاعاتی‌ پر بارتری را به علاقمندان عرضه نماییم، امروز که این چند خط رو تقدیم حضورتان می‌کنیم میتوانیم به اطلاع شما هم میهنان عزیز برسانیم که تا همین لحظه، یک نفر هم ما را در این کار یاری نکرده است! با وجود اینکه روزانه ۱۰۰‌ها بازدید کننده از این سایت ناقابل دیدن میفرمایند، همبستگی‌ قابل تقدیر! هم میهنان گرامی‌ را در کمک نکردن به کوشش‌هایی‌ که فقط برای آنها میشود، میستائیم!

ایمیل‌های زیادی از هموطنان عزیز مقیم ایران، آلمان،استرالیا،مالزی، دوبی…دریاف کرده‌ایم و تا جایی‌ که وقتمان اجازه داده، آنها را هم بی‌ جواب نگذاشته‌ایم ولی‌ در کمال تعجب، کمترین ایمیل‌ها را از هموطنان مقیم اتریش داشته‌ایم البته سوای دوستانی که فقط طالب معرفی‌ خدمتشان در اتریش بوده‌اند!

دوستان عزیز، پیش بردن سایت‌هایی‌ از این قبیل، که نه سیاسی هستند و نه از مطالب مستهجن و غیر اخلاقی‌ استفاده میکنند، نه قصد تبلیغ و یا تخریب عقاید و اعتقادات دیگران را دارند….و نه به هیچ گروه و دسته‌ای تعلق دارند و فقط هدف آنها، دادن اطلاعات صحیح و سالم، به روز بودن و پیدا کردن مطالب خواندنی و مفید آن هم به زبان شیرین فارسیست،‌ کار ساده‌ای نیست، بخصوص وقتی‌ که همه کار ها، توسط یک و یا دو نفر انجام سود!

ما با توجه به موفقیت این سایت در این مدت کم و با در نظر گرفتن اینکه کمکی‌ از دوستان به ما نمی‌شود، و خودمان هستیم و خودمان! صلاح را در این دیدیم که اقلاً برای زحمت و وقتی‌ که صرف این کار می‌کنیم، ارزش قائل شده و تغییراتی را در روال ادامه کار این سایت به مرحله اجرا بگزاریم!

بسیاری از دوستان از طریق ایمیل ، خواهان گذاشتن اطلاعات مربوط به خدماتشان در این پایگاه بودند که ما هم با کمال میل، اطلاعات پیشنهادی این دوستان را در اینجا وارد کردیم اما فقط ۲-۳ نفری به خودشان زحمت فرستادن ایمیلی را دادن و از ما تشکر کردند، بسیاری حتی از فرستادن یک میل هم دریغ فرمودند!

دوستان، ما اطلاعات مربوط به هموطنان عزیزی را که اشتغال به عرضه کالا و یا خدمات گوناگون دیگری دارند( از جمله، پزشکان، صاحبان رستوران ها، شرکت ها…) ، بخاطر صرف وقت کمتر به ضروریترین اطلاعات تقلیل میدهیم و چنانچه این دوستان مایل به دادن اطلاعات بیشتری در رابطه با خدماتشان هستند میتوانند از طریق فرمی که در پایین این متن قرار میدهیم با ما تماس گرفته و مطالب مهمتری را که دوست دارند به اطلاع دیگر هموطنان برسانند، از طریق آگهی در اختیار علاقمندان قرار دهند!
با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای هموطنان!

Leave a Reply