ارسال‌شده در نوشته‌های بابی فوریه 22, 2010

ما ایرانیها خصلت‌های خوبی‌ داریم، یکیشم اینه که وقتی‌ میریم خرید اگه چیزی که خریدیم خوب از آب در بیاد میگیم، دمم گرم چه چیز خوبی‌ خریدم، چقدر من استادم تو خرید، چقدر من اطلاعاتم  زیاده و از این حرفا!

من از تجربه خودم براتون مینویسم<!–more–>، همون جوری که مستحضر هستید، بنده، تلفون و لپ تاپ میفروشم، دوستان ایرانی زیادی هم لطف می‌کنن و پیش من میان، خداییش هم که با وجودی که خریداران مشکل پسندی هستن اما اگه روزی دست کم ۷-۸ تاشون پیشم نیان، اون روز حالم گرفتس!

دوستان وقتی‌ از من تلفونی میگیرن که راضی‌ هستن میگن تلفونی که ازت گرفتم خیلی‌ خوبه، یا کامپیوتری که انتخاب کردم خیلی‌ خوب از آب در اومد، و اما  وقتی‌ که راضی‌ نباشن، میگن این تلفونی که بهم دادی اصلا خوب نیست یا این کامپیوتری که شما بهم  توصیه کردی اصلا به درد نمیخوره!

من وقتی‌ که دوستان میان پیشم همین کلمه گرفتم و دادین رو که میشنوم دیگه لازم نیست که سوال دیگیی‌ ازشون بکنم، همه چی‌ رو همین گرفتم و دادین برام روشن میکنه!

هر چی‌ که خوب باشه، خودشون گرفتن، چیزایی‌ که به نظر اونا مفتش گرونه یکی‌ دیگه بهشون داده!

سوال من حالا از شما دوستان اینه که چرا ۹۹ در صد مردای ایرانی وقتی‌ که ازدواج می‌کنن میگن بهم زن دادن و نمیگن که زن گرفتم؟

<strong>

خدا رو شکر که من جزو اون یک درصدم!</strong>

Leave a Reply