Categories: Allgemein

بفرمایید شام گروه ٧ تورنتو کانادا

برنامه این هفته  بفرمایید شام  باز هم از کانادا و باز هم از شهر تورونتو خواهد بود! فکر کنم یکبار دیگم خدمت شما عرض کرده بودم که تا آخرین گربه ایرانی هم که در تورونتو وجود داره ,  تو برنامه شرکت نکنه , دست از سر  تورنتو بر نخواهند داشت! این هفته دختر آقا ماشالله که یکی از شرکت کندگان گروه سوم بفرمایید شام بود, جزو شرکت کنندگان هستن  که اگه ایشون هم مثل پدرشون باشن, من از همین الان  براشون آرزو میکنم که برنده شن! در گروه ٧ دو شرکت کننده مرد داریم و دو خانوم که با کمک سایت تلویزیون منوتو, به معرفی آنها میپردازیم:

قسمت های دیگر بفرمایید شام

 

افسانه خانم که ۳۹ سال دارند٬ سه‌ ساله در کانادا زندگی‌ می‌کنند ولی‌ مدت‌ها در نقاط مختلف اروپا زندگی‌ کردن. ایشون آرایشگر و مادری مجرد و دارای دو فرزند هستند. از وقتی‌ ۱۶ سالشون بوده آشپزی می‌کردن و به خودشون امتیاز ۹ از ۱۰ رو میدن. همچنین ایشون دختر آقا ماشاالله از گروه سوم در تورنتو هستند.
آقا مهدی اهل نظام آباد تهران هستند٬ ۳۳ سال دارند و اصلا آشپزی نمی‌کنند ولی‌ به خاطره اعتماد به نفسی‌ که دارند به‌خودشون از ۱۰، ۱۰ می‌دن سه‌ سال و نیمه که در تورنتو زندگی‌ می‌کنن سرگرمی اصلیشون رفتن به کمپینگ با دوستاشون و ماهی‌ گیریه، البته هر وقت که فرصت داشته باشند.

صنم خانم  (sanam ,ثنم,سنم!)  ۳۳ سال دارند و اهل تهران هستند. ایشون ۹ ساله که در تورنتو زندگی‌ می‌کنند و قبل از اون در هلند زندگی‌ می‌کردند. خودشون آشپزی رو یاد گرفتند و ۱۱ ساله که دارن آشپزی می‌کننند. ایشون هم آرایشگر هستند و فیلم مورد علاقشون قیصره و هر وقت که فرصت کنن فیلم‌های ایرانی‌ قدیمی‌ تماشا می‌کنن.

آقا بهداد ۳۵ سالشونه و اهل شهری در نزدیکی‌ شیراز به نام فسا ‌هستند. هفت سال و نیمه که در تورنتو زندگی‌ می‌کنند و ازدواج کردن و یک دختر کوچولو دارن. ایشون فروشنده یک شرکت کانادایی هستند و از زمانی‌ که دانش آموز بودن آشپزی می‌کردن و از ۱۰ امتیاز به خودشون ۹ میدن.

خوب دوستان, در این گروه متاسفانه, من کسی رو هنوز نمیبینم که بخوام از همین الان بهش نمره ٩ و ١٠ بدم!
Mehdi Parsnews Amiri مهدی امیری

View Comments

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    آقا اینا شوخی ندارن, مثل اینکه میخوان اینقدر کانادا بمونن که بتونن تقاضای اقامت بدن! تو این ویدیو میگه ٥٢ قسمت از کانادا!
    با این حساب فامیلای هر کدوم از شرکت کننده هایی که تا حالا بودن رو که میارن هیچی, تا چند وقت دیگه کار بجایی میرسه که هر کی هم توریستی از ایران بیاد و بخواد ٢ هفته کانادا بمونه باید بیاد تو برنامه بفرمایید شام میرزا قاسمی و قیمه نثار بپزه بده ملت بخورن! :roll:

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    دوستان چونکه امشب, بفرمایید شام نداریم و ممکنه همه خمار باشن, این قسمت آخر بفرمایید شام در استکهولم رو میزارم, خیلی با حاله.
    خداییش ما ایرانی های اروپا, با حال تر نیستیم؟ اصلا کلاس یه چیز دیگست والا!

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    دوستان من با تجربه ای که تو این چند وقت در باره بفرمایید شام کسب کردم, هنوز هیچی نشده و هیچکدوم از شرکت کننده ها رو ندیده, و حتی هنوز ٢-٣ روز مونده به شروع این قسمت, به شما دوستان اعلام میکنم که برنده این قسمت, افسانه خانوم, دختر آقا ماشالله خواهند بود, شرطم میبندم!
    اگه پیش بینی من درست از کار در اومد و افسانه خانوم اول شد, همتون باید بیاین, منو ماچ کنین.
    و اگر چناچه , بر فرض محال, نشد و من باختم, من همتونو ماچ میکنم, قبوله؟!
    البته شوخیه ها دوستان, من از چیزی که بدم میاد, ماچ و پاچه! دیدین این دم عید, ما ایرانی ها که بهم میرسیم, حالا وقتای دیگه میخوایم سر به تن هیچکی نباشه ها اما همچین که عید میشه, هر جا که همو میبینم , شلپ و شلوپ ماچا رو میچسبونیم! :)
    در ضمن من امروز خیلی سرچ کردم که ببینم این کلمه ماچ از کجا میاد, چیزی دستگیرم نشد, کسی میدونه؟ بهش میاد فرانسوی باشه!

  • فقط خدا کنه که این گروه بهتر از گروه قبلی باشه, خدا رو شکر که مشهدی توشون نیست!

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    پروانه جان, مثل اینکه مام با مشهدی ها در ارتباط نزدیکیم ها!
    اتفاقا مشهدی ها, خیلی هم آدمای خوبی هستن اما بر عکس همه جاهای دیگه که میگن اصیلاشون, اینجا باید یک خورده از اصیل ها, دوری کنی که اون مشهدی بازی معروف, پاپیچت نشه! :lol:

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    بقول طغرول, سلام دوستان حالتون چطوره؟!
    چونکه امشب هم بفرمایید شام نیست بخاطر اینکه گشنتون نشه, نوشته ای رو که در بعضی از سایت های داخل ایران در رابطه با شرکت کردن فرزانه خانوم گل! دیدم براتون بازگو(باز نوشت!) میکنم تا ببینین رسانه های داخلی چگونه با شرکت کردن یک هموطن, با حجاب اسلامی, در برنامه بفرمایید شام برخورد میکنن:
    حضور زن باحجاب در برنامه بفرمایید شام شبکه من و تو
    حضور یک زن جوان با حجاب و پوشش اسلامی در برنامه بفرمایید شام شبکه من و تو خبر ساز شد و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد . یک شرکت کننده به نام فرزانه در برنامه بفرمایید شام شبکه من و تو با پوشش و حجاب اسلامی شرکت کرده است.پس از حضور جنجالی یک زن محجبه (ارمیا) در آکادمی گوگوش یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان (برنامه آکادمی موسیقی گوگوش سال ۹۱- شبکه من و تو)، یک زن محجبه دیگر به نام فرزانه در برنامه آشپزی این شبکه (مسابقه بفرمائید شام) شرکت کرده است.حجاب این خانم متاهل مشهدی از موضوعاتی بود که در این مسابقه مورد توجه قرار گرفت. بحث حجاب در شبکه های خارجی که لزوما مقید به حجاب و ظوابط اسلامی نیستند هم کم کم به بحثی جدید تبدیل می‌شود تا علاوه بر رعایت دموکراسی حتا اگر آن را ظاهری بدانیم، مخاطبان جدیدی را نیز پای این شبکه ها بنشاند. به نوعی این شبکه ها با رعایت چنین مواردی فضایی ملموس را برای مخاطبان خود ایجاد می‌کنند، فضا و حال و هوایی که برای مخاطب ایرانی کاملا اشنا و قابل درک است، فضایی که سال‌هاست در تلویزیون ملی ما از بین رفته و همین بی اعتمادی و برنامه‌های دور از واقعیت‌های جامعه امروز ایران، تلویزیون کشورمان با افت مخاطب شدید مواجه کرده است.

  • خوراك ماكارانی با لب لبو !!! :lol:

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    باشه حالا, یک لب لبویی بهت نشون بدم, گفتم لابد راجع به همشهری هات نوشتی که تو ولایت شما برنامه بفرمایید شام اجرا کردن!
    اینو از کجا پیدا کردی؟ باور کن هر وقت میگفت لب لبو میخواستم از صندلی بیوفتم پایین از خنده !
    در ضمن طغرل هم گفت که بهت بگم, خیلی دلش واست تنگ شده, گفت یک برنامه بزارین با هم یک لب لبویی بخوریم :lol:

  • Mehdi Parsnews Amiri says:
  • مهدی جان از آنجائی كه دزست نميفهمم اين بابا چی ميگه فكر كنم بجای ماكارانی غذام زرشك پلو با مرغ در بياد !!! :lol:

Recent Posts

😯😟تورو قسم به عشقمون, یه شب دیگه پیشم بمون

 تو شادی گذشتمی، وقت (بخت) سعید رفتمی تو این هیاهوی غریب، بهونه قشنگمی بهونه…

2 days ago

Are business class ticket and first calass ticket the same آیا بیلط های فرست کلاس و بیزنس کلاس یکی هستند؟!

بلیط‌های بیزنس کلاس و فرست کلاس با هم تفاوت دارند. در اینجا به شرحِ کلیدی‌ترین…

2 days ago

Turkish Airlines Business Class Lounge Istanbul IST

https://www.youtube.com/shorts/9FHZ-T_HvrY?feature=share #Istanbul #Airport #Turkish #airlines #TurkeyT #turkiye #Tourist #Food #Film #Video #MehdiAmiri #mehdiparsnewsamiri

3 days ago

جوجه کباب خونگی بهتر از رستوران

https://youtu.be/jpOpaBGquio #جوجه_کباب #خوشمزه #خونگی عزیزان , جوجه کباب درست کردم چه جوجه کبابی! آبدار و…

3 days ago

Sowghati az iran 😁😲!فکر میکنین چی برام از ایران سوغاتی آوردن ؟

https://youtu.be/UmXPylw6_6o فکر نکنم بتونین حدس بزنین که دوستان گلم, با خودشون از ایران چی برام…

5 days ago

homemade vegetable 🙏💖🌷🌺🌼 2024 کاشتن پاپریکا و گوجه در خانه

https://youtu.be/QDuJQXBhCHM عزیزانی که مدتی هست که من رو همراهی میکنن میدونن که من باغی دارم…

1 week ago