سالگرد تاسیس سایت اطلاع رسانی پارس نیوز

دوستان امروز ٢٢ نوامبر، تولد ٢ سالگی پایگاه اطلاع رسانی پارس نیوز را جشن میگیریم، قضاوت اینکه آیا ما   موفق بوده ایم  یا نه را  به عهده شما عزیزان میگذاریم ولی با توجه به تعداد بازدید کنندگان این پایگاه و تعداد ایمیل ها و تلفن هایی که ما هر روزه از کشور های مختلف دریافت میکنیم میتوانیم از روند  پیشرفت این سایت راضی  باشیم !
وقتی که بیش از ٣٠٠ سایت، مطالب ما رو کپی میکنند و وقتی که در سفارت اتریش در تهران، به مراجعه کندگان توصیه میکنند که برای کسب اطلاعات بیشتر در باره اتریش به این پایگاه رجوع کنند ، میتوانیم بگوییم که زحمات ما  بی ثمر نبوده و تا حدی  به هدف اصلی این سایت که اطلاع رسانی به هموطنان عزیز  میباشد، نزدیک شده ایم.

نکته قابل توجه در باره این سایت فارسی زبان در اتریش این است که مراجعه  کنندگان به این سایت در درجه اول هموطنان  عزیز داخل ایران بوده و تعداد این عزیزان به صورتی در حال رشد است که حتی برای خود ما نیز خیره کننده است!
با توجه به این مهم که پارس نیوز نه سیاسی ،  نه مذهبی ، نه حاوی  مطالب غیر اخلاقی و مستهجن و نه ضد اعتقادات مذهبیست و فقط سعی  بر این دارد که اطلاعاتی عمومی  را به بازدید کنندگان انتقال دهد، ٢ سال پیش که ما این سایت را به وجود آوردیم ، حتی خوشبینانه ترین افراد  هم شانسی برای ما نمیدیدن که بتوانیم اولین تولد این سایت را جشن بگیریم ، امروز که ما این مطالب را با شما در میان میگذاریم، سایت ها و وبلاگ های بسیاری بعد از مشاهده موفقیت پارس نیوز ، قدم در این راه گذشته و با کپی کردن کلمه به کلمه  مطالب ما ، خود را با عنوان های مختلف، پایگاه ایرانیان مقیم اتریش معرفی میکنند!
دوستان ما با افتخار اعلام  میکنیم که پارس نیوز دیگر فقط مختص به ایرانیان مقیم اتریش نیست، تعداد بازدید کنندگان این سایت از ایران، آلمان،فرانسه،انگلستان……به مراتب بیشتر هستند تا بازدید  کنندگان ایرانی در اتریش!
به هر حال دوستان اگر موفقیتی در این راه به دست آورده ایم ، مدیون شما عزیزانی هستیم که هر روزه به ما سر زده و ما را هیچوقت تنها نگذشته اید ،تولد پارس نیوز را اول  از همه  به شما  تبریک میگوییم چونکه این سایت متعلق به شماست  و موقعیت را غنیمت شمرده برای تک تک شما دوستان این پایگاه بهترین ها را از خداوند آرزو میکنیم.
به امید بهتر و پر بار شدن هر چه بیشتر این پایگاه،  امیدواریم که بتوانیم سالیان سال افتخار خدمت گذاری به شما عزیزان را داشته باشیم.
Mehdi Parsnews Amiri مهدی امیری

View Comments

  • aghaye amiri az samime ghalb tavalode site parsnews ro be shoma tabrik migam, omid varam hamishe in site pa barja bemune v iraninan otrish az in site estefade konan v ghadr daane zahamate shoma bashand.

  • Mehdi amiri مدیر سایت says:

    بسیار ممنونم از شما جناب محمودی، شما همیشه به این سایت لطف داشتین و همیشه یار و یاور ما بودین و همیشه این سایت و شخص بنده رو مورد لطف قرار دادین ، برای شما و خانواده هم شادی و سلامتی و موفقیت روز افزون آرزو میکنم.

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    بسیار ممنونم از شما جناب محمودی، شما همیشه به این سایت لطف داشتین و همیشه یار و یاور ما بودین و همیشه این سایت و شخص بنده رو مورد لطف قرار دادین ، برای شما و خانواده هم شادی و سلامتی و موفقیت روز افزون آرزو میکنم.

  • تبریز شهر اولینها says:

    وااااای عزیزم تولد وبسایت خوب و مفیدت مبارک و انشااله صدسال به این سالها :-)
    کادو هم یه بوووووس از همه تبریزیها به شما امیری جان مدیر لایق و امیدوارم وبسایتت برتر از گوگل و آمازون و ویکی بشه
    100 ایل یاشاسین مهدی امیری و سایت پارس نیوز ;-)

  • Mehdi amiri مدیر سایت says:

    بسیار ممنونم فرزین جان، باید من از تبریزی های عزیز و الالخصوص از تو فرزین عزیز تشکر کنم که در شناسوندن این سایت به هموطن های ایرانی بسیار کمک کردین ، یاشاسین ایران،یاشاسین تبریز و از همه مهمتر یاشاسین فرزین عزیز! :)

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    بسیار ممنونم فرزین جان، باید من از تبریزی های عزیز و الالخصوص از تو فرزین عزیز تشکر کنم که در شناسوندن این سایت به هموطن های ایرانی بسیار کمک کردین ، یاشاسین ایران،یاشاسین تبریز و از همه مهمتر یاشاسین فرزین عزیز! :)

  • aghai amiri waghean khasteh nabshid man v hamsaram dar iran ghabl az amadan beh wien ba in site ashna shodim v hamisheh brai etelat mokhtlef beh in site rojo mikonim, tavalod 2 salegi in site khoob ra tabrig migim v az zahamat shoma v digar hamkaranetan tashakor mikonim

  • khaili saite mofidist v besiaar arzeshmand, serpas v tashakor

  • علی و شیما says:

    سلام و تبریک مخصوص
    براتون آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم دهمین ، و یا حتی پنجاهمین سالگرد تاسیس این سایت پربار رو جشن بگیرید.
    موفق باشید

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    سپاسگزارم از شما دوستان خوب و صمیمی ، انشالله که بتونیم هر روز بهتر شیم که در خجالت دوستان نمونیم، ایده های جدیدی تو سرمون هست که به امید خدا کم کم رو میکنیم بدیش اینه که تازگی ها هنوز ما چیزی رو اینجا نذاشتیم دوستان اینقدر لطف دارن که لا درنگ تو وبلاگاشون کپی میکنن ، مام البته هیچ ناراحتی از این جریان نداریم اگه دوستان کپی گرا!! اسمی هم از ما میبردن!

Recent Posts

😲🙄!اگر این هنر نیست, خلاقیت نیست , پس چیه؟!

به این میگن صبحانه دوستان, اونا نون تافتونه عزیزان, ساخت خودمه, اینو که دیگه میدونین,…

21 hours ago

یک غذای دلچسب من درآوردی اتریشی ایرانی

https://youtu.be/fC7hrr73JTs دوستان, چه اشترودلی, چقد خوشمزه, اصلا باورتون نمیشه, من یک چیز میگم, شما یک…

5 days ago

😯😟تورو قسم به عشقمون, یه شب دیگه پیشم بمون

https://youtu.be/16nhYgOZ8Tc تو شادی گذشتمی، وقت (بخت) سعید رفتمی تو این هیاهوی غریب، بهونه قشنگمی بهونه…

7 days ago

Are business class ticket and first calass ticket the same آیا بیلط های فرست کلاس و بیزنس کلاس یکی هستند؟!

بلیط‌های بیزنس کلاس و فرست کلاس با هم تفاوت دارند. در اینجا به شرحِ کلیدی‌ترین…

7 days ago

Turkish Airlines Business Class Lounge Istanbul IST

https://www.youtube.com/shorts/9FHZ-T_HvrY?feature=share #Istanbul #Airport #Turkish #airlines #TurkeyT #turkiye #Tourist #Food #Film #Video #MehdiAmiri #mehdiparsnewsamiri

1 week ago

جوجه کباب خونگی بهتر از رستوران

https://youtu.be/jpOpaBGquio #جوجه_کباب #خوشمزه #خونگی عزیزان , جوجه کباب درست کردم چه جوجه کبابی! آبدار و…

1 week ago