Categories: عمومی‌

پرسش از شما، پاسخ از ما!

این بخش رو بیشتر برای هموطنان ایرانی میذاریم که مایل هستن به شهر زیبای وین تشریف بیارن و در جستجوی اطلاعاتی‌ در باره جاهای دیدنی‌ وین، هتل ها، رستوران ها، مراکز تفریحی، دانشگاه ها، پزشکان و بیمارستان ها و یا سؤالات دیگری از جمله مخارج زندگی‌ در وین، مرکز‌های خرید و غیره دارند:
دوستان می‌تونن در اینجا سوالاتشونو مطرح کنند و ما سعی‌ می‌کنیم که با کمک دیگر دوستان به این پرسش‌ها جواب بدیم!

Mehdi Parsnews Amiri مهدی امیری

View Comments

  • دوست عزیزی به وسیله ایمیل از ما سوالی داشتن که در زیر میخوانید:
    "لطف کنید ادرس سایت یک کلینیک باروری در وین برای انجام لقاح مصنوعی را برای من اعلام کنید"

    با کمال تاسف باید خدمت ایشون عرض کنیم که ما در این مورد هیچگونه اطلاعاتی‌ نداریم، اگه بخواین میتونیم بگردیم و کلینک‌های مختلفی‌ رو پیدا کنیم و ادرسشونو اینجا بذاریم اما هیچگونه اظهار نظری نمیتونم در باره اونا بکنیم!
    سوال شما رو در اینجا گذاشتیم، شاید دوستان دیگری در این مورد تجربه و یا اطلاعاتی‌ داشته باشن و بتون بهتر راهنمایی کنن!

  • من امروز تو سایت شما نام نویسی کردم اما وقتی‌ هم که log in می‌کنم، هیچ فرقی‌ با قبل که نام نویسی نکرده بودم نداره! فایده این نام نویسی کردن چیه؟

  • والا از من قبول کنین که فایدش زیاده! نام نویسی کردن همان و پول آوردن دادن در خونتون همان! :lol:
    اما گذشته از شوخی‌ فوائدی داره، یکی‌ اینکه ما با شما بیشتر آشنا میشیم و شما میشین عضوی در جمع دوستان پارس نیوز! و کمترین فایدش اینه که وقتی‌ تشریف بیارین، موبایل فروشی MTS تا جایی‌ که ممکن باشه به شما در خرید موبایل و وسایل جنبیش، تخفیف داده خواهد شد!
    بعدشم ما فعلا تبلیغات دوستان و انجمن‌هایی‌ که برنامه و جشن و گرد هم آٔئی دارن، همینجوری میذاریم تو پارس نیوز ، بزودی این روال رو تغییر میدیم و فقط برنامه‌هایی‌ رو اینجا میذاریم که برگزار کنندگانشون به ما هدایایی از جمله، بلیط کنسرت، کتاب، گوت شین غذا و ....... و از این قبیل به ما میدن که ما هم این هدایا رو به قید قرعه بین کاربرانی که نام نویسی کرده باشن تقسیم می‌کنیم! :)
    از طرف دیگم، ما دنبال همکارانی هستیم که بتوانند در پارس نیوز به ما کمک کنند، فعلا هر کس نام نویسی کنه فقط به عنوان مشترک به ما میپیونده اما ما رتبه‌های مختلفی‌ داریم که تا سطح مدیریت سایت پیش میره، دوستانی که همکاری نزدیکتری با ما داشته باشن میتوانند به مقام مدیریت این پایگاه برسند، اونوقت دیگه نصف پول‌هایی‌ که ما داریم الان پارو می‌کنیم به اون‌ها می‌رسه، پس بشتابید برای نام نویسی که بد جوری دارین الان ضرر می‌کنین! :lol:

  • samiramis says:

    سلام، ما به امید خدا، گوش شیطون کر، قصد داریم که تابستون به شهر شما بیائیم، میتونین به ما در پیدا کردن هتل مناسب و رزرو کردن جا کمک کنین؟ پیشاپیش از شما بخاطر زحماتتون تشکر می‌کنیم.

  • با سلام به شما سمیرامیس خانم گرامی‌، خوشبختیم که شما هم ما رو پیدا کردین، سمیرا خانم شیطون میتون و انشا‌الله ماشالله رو ول کنین، وقتی‌ تاریچ دقیق سفرتون مشخص شد با ما تماس بگیرین، مطمئن باشین که ما هر کاری ازمون بر بیاد، کوتاهی نمی‌کنیم! :)

  • با تشکر از دوستانی که برای من ایمیل میفرستند، دوست دارم که توضیحی در اینجا بدم، دوستان زیادی از ایران برای ما میل میزنن که در نظر دارن به کشور اتریش بیان و در اینجا تحصیل کنن و یا تخصص بگیرن و از ما در این رابطه سوالاتی می‌کنن!
    دوستان من متأسفانه نمیتونم در این مورد کمکی‌ به شما بکنم، از زمان درس خوندن و دانشگاه رفتن من، دههٔ‌ها میگذرد و من هیچگونه آشنایی با سیستم جدید تحصیلی‌ در اتریش ندارم، البته امکان جستجو در اینترنت هست اما من با کمال تاسف و شرمندگی باید به عرضتون برسونم که وقت این کار‌ها رو اصلا ندارم!
    شما اگه دوست داشتین، میتونین سوالاتتونو در همین جا مطرح کنین تا اگه دوستان دیگر اطلاعاتی‌ در این باره داشته باشند، به شما کمک کنن!
    من چندین بار به دوستانی که به طور خصوصی از من سوالاتی در مورد، وضع تحصیل و زندگی‌، اجاره خونه، مخارج..................کرده بودند، جواب دادم اما وقتم دیگه اجازه این کار رو نمیده، خواهشاً، سوالاتتونو همینجا بنویسین و از فرستادن اینجور میل‌ها به من خود داری کنین، چونکه هم وقت من گرفته میشه و هم وقت خودتون!
    بازم از شما بخاطر این جریان عذر خواهی‌ می‌کنم اما واقعا برام میسّر نیست که به اینجور سؤالات جواب بدم! :oops:

  • با سلام.کدامیک از بیمارستانهای وین بجز AKH ،بخش مراقبت های ویژه نوزادان(NICU) را دارد؟ لطفا راهنماییم کنین.یا بگین از کجا بپرسم؟ممنون

  • شما به نظر من میتونین به بیمارستان Whilhelminenspital مراجعه کنید که بخش Glanzing اون بیمارستان بسیار مجهزه و تمام کودکانی که احتیاج به مراقبت‌های مخصوص دارند، حتی از AKH به اونجا میارند!
    آدرسشم اینه:
    Montleartstraße 37
    1160, Wien
    Telefon: (+43 1) 491 50 - 0

  • با سلام، هتل‌هایی‌ که در مرکز وین هستند، بسیار گرونند، البته اگه به هتل ۳-۴ ستاره رضایت بدین، میشه با شبی‌ ۷۰-۸۰ تا جایی‌ پیدا کرد، نفری البته!
    هتل‌های ۵ ستاره مثل Mariotte, Intercontinental,/Bristol,/Imperial,/SAS Radison,/Grandhotel,/Sacher.... همه در مرکز شهر هستند و تا کلیسای معروف سنت اشتفان که مکزی‌ترین نقطه وین قدیمی‌ هست، چند دقه بیشتر فاصله ندارن، ولی‌ همونجوری که گفتم خیلی‌ گرونند، اگه بنویسین چند نفر هستین و چه انتظاراتی از هتل دارین تا ۱-۲ ساعت دیگه آدرس و شماره تلفن هتل‌ها رو براتون مینویسم!
    هتل ایرانی هم داریم در مرکز شهر البته اما فکر کنم، ستاره متاره زیاد نداشته باشه! :lol:

  • المیرا says:

    میشه خواهش کنم یک هتل خوب، توی منطقه ی توریستی و قشنگ وین (مخصوصا وین قدیم ) بهم معرفی کنید که درسترسی به همه جا هم از اون هتل راحت باشه؟ حدودا شبی 100 یورو
    من 1 june عازم وین هستم و می خواستم با ویزا کارت هتل رزرو کنم

Recent Posts

😲🙄!اگر این هنر نیست, خلاقیت نیست , پس چیه؟!

به این میگن صبحانه دوستان, اونا نون تافتونه عزیزان, ساخت خودمه, اینو که دیگه میدونین,…

2 days ago

یک غذای دلچسب من درآوردی اتریشی ایرانی

https://youtu.be/fC7hrr73JTs دوستان, چه اشترودلی, چقد خوشمزه, اصلا باورتون نمیشه, من یک چیز میگم, شما یک…

6 days ago

😯😟تورو قسم به عشقمون, یه شب دیگه پیشم بمون

https://youtu.be/16nhYgOZ8Tc تو شادی گذشتمی، وقت (بخت) سعید رفتمی تو این هیاهوی غریب، بهونه قشنگمی بهونه…

1 week ago

Are business class ticket and first calass ticket the same آیا بیلط های فرست کلاس و بیزنس کلاس یکی هستند؟!

بلیط‌های بیزنس کلاس و فرست کلاس با هم تفاوت دارند. در اینجا به شرحِ کلیدی‌ترین…

1 week ago

Turkish Airlines Business Class Lounge Istanbul IST

https://www.youtube.com/shorts/9FHZ-T_HvrY?feature=share #Istanbul #Airport #Turkish #airlines #TurkeyT #turkiye #Tourist #Food #Film #Video #MehdiAmiri #mehdiparsnewsamiri

1 week ago

جوجه کباب خونگی بهتر از رستوران

https://youtu.be/jpOpaBGquio #جوجه_کباب #خوشمزه #خونگی عزیزان , جوجه کباب درست کردم چه جوجه کبابی! آبدار و…

1 week ago