درباره

دوستان گرامی‌ با تاسیس سایت پارس نیوز مصمّم هستیم که هموطنان عزیز ایرانی مقیم  اتریش را در جریان اخبار مربوط به ایرانیان قرار دهیم، از تمام دوستان خواهشمندیم که با ما در این راه، همقدم شده و در همکاری با ما کوتاهی نفرمایند!

سایت پارس نیوز وابسته به هیچ حزب و ارگان سیاسی و یا  مذهبی نیست، تمام هموطنانی که به حق و حقوق دیگران احترام بگذارند، میتوانن در این سایت به فعالیت بپردازند!

مسئولیت دیدگاه‌های نوشته شده با نویسندگان آنها میباشد ، دیدگاه‌هایی‌ که حاوی کلمات توهین آمیز باشند به چاپ نمیرسند و چنانچه هر یک از بازدید کنندگان محترم این سایت به موردی برخورد کنند که به نظر آنها توهین آمیز باشد، میتوانند به ما اطلاع دهند تا فورا رسیدگی کنیم.

تماس با ما

View Comments

  • برای شما آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم که بتوانیم از طریق این سایت با هموطنان بیشتری آشنا شویم.

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    با تشکر از حمید عزیز، امیدواریم که بتوانیم قدم کوچکی در راه همبستگی‌ بیشتر هموطنان بر داشته باشیم!

  • با تشکر از حمید عزیز، امیدواریم که بتوانیم قدم کوچکی در راه همبستگی‌ بیشتر هموطنان بر داشته باشیم!

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    دوستان عزیز، بسیار ممنون و متشکریم که مارو با ایمیل‌هاتون مورد لطف قرار میدین، با وجودی که چند روزی بیشتر از عمر این سایت نمیگذره، تعداد بسیار زیادی ایمیل گرفتیم، خواهش ما از شما اینه که اگه میتونین به جای ایمیل ها، صحبت هاتونو در قسمت کامنت‌ها بذارین، تا دیگر دوستان هم بتونن از خوندن پیام‌های شما مستفیض شن! باز هم از همکاری شما عزیزان تشکر می‌کنیم! :)

  • دوستان عزیز، بسیار ممنون و متشکریم که مارو با ایمیل‌هاتون مورد لطف قرار میدین، با وجودی که چند روزی بیشتر از عمر این سایت نمیگذره، تعداد بسیار زیادی ایمیل گرفتیم، خواهش ما از شما اینه که اگه میتونین به جای ایمیل ها، صحبت هاتونو در قسمت کامنت‌ها بذارین، تا دیگر دوستان هم بتونن از خوندن پیام‌های شما مستفیض شن! باز هم از همکاری شما عزیزان تشکر می‌کنیم! :)

  • سلام گرم به دوست بسيار عزيزم ! توی آسمونها دنبالت ميگشتم اينجا پيدات كردم :) اميدوارم در كار جديدت موفق باشی و هر امر و فرمايشی بود در خدمت گذاری و جانفشانی !!! آماده‏ ام :lol:

  • Mehdi Parsnews Amiri says:

    خیلی‌ خوشحال شدم که اینجا دیدمت، میدونستم بالاخره اینجا رو کشف میکنی‌! :)

  • admin agha says:

    خیلی‌ خوشحال شدم که اینجا دیدمت، میدونستم بالاخره اینجا رو کشف میکنی‌! :)