بفرمایید شام گروه ٧ تورنتو کانادا

برنامه این هفته  بفرمایید شام  باز هم از کانادا و باز هم از شهر تورونتو خواهد بود! فکر کنم یکبار دیگم خدمت شما عرض کرده بودم که تا آخرین گربه ایرانی هم که در تورونتو وجود داره ,  تو برنامه شرکت نکنه , دست از سر  تورنتو بر نخواهند داشت! این هفته دختر آقا ماشالله که یکی از شرکت کندگان گروه سوم بفرمایید شام بود, جزو شرکت کنندگان هستن  که اگه ایشون هم مثل پدرشون باشن, من از همین الان  براشون آرزو میکنم که برنده شن! در گروه ٧ دو شرکت کننده مرد داریم و دو خانوم که با کمک سایت تلویزیون منوتو, به معرفی آنها میپردازیم:

قسمت های دیگر بفرمایید شام

 

افسانه خانم که ۳۹ سال دارند٬ سه‌ ساله در کانادا زندگی‌ می‌کنند ولی‌ مدت‌ها در نقاط مختلف اروپا زندگی‌ کردن. ایشون آرایشگر و مادری مجرد و دارای دو فرزند هستند. از وقتی‌ ۱۶ سالشون بوده آشپزی می‌کردن و به خودشون امتیاز ۹ از ۱۰ رو میدن. همچنین ایشون دختر آقا ماشاالله از گروه سوم در تورنتو هستند.
Afsaneh
آقا مهدی اهل نظام آباد تهران هستند٬ ۳۳ سال دارند و اصلا آشپزی نمی‌کنند ولی‌ به خاطره اعتماد به نفسی‌ که دارند به‌خودشون از ۱۰، ۱۰ می‌دن سه‌ سال و نیمه که در تورنتو زندگی‌ می‌کنن سرگرمی اصلیشون رفتن به کمپینگ با دوستاشون و ماهی‌ گیریه، البته هر وقت که فرصت داشته باشند.

صنم خانم  (sanam ,ثنم,سنم!)  ۳۳ سال دارند و اهل تهران هستند. ایشون ۹ ساله که در تورنتو زندگی‌ می‌کنند و قبل از اون در هلند زندگی‌ می‌کردند. خودشون آشپزی رو یاد گرفتند و ۱۱ ساله که دارن آشپزی می‌کننند. ایشون هم آرایشگر هستند و فیلم مورد علاقشون قیصره و هر وقت که فرصت کنن فیلم‌های ایرانی‌ قدیمی‌ تماشا می‌کنن.

آقا بهداد ۳۵ سالشونه و اهل شهری در نزدیکی‌ شیراز به نام فسا ‌هستند. هفت سال و نیمه که در تورنتو زندگی‌ می‌کنند و ازدواج کردن و یک دختر کوچولو دارن. ایشون فروشنده یک شرکت کانادایی هستند و از زمانی‌ که دانش آموز بودن آشپزی می‌کردن و از ۱۰ امتیاز به خودشون ۹ میدن.

خوب دوستان, در این گروه متاسفانه, من کسی رو هنوز نمیبینم که بخوام از همین الان بهش نمره ٩ و ١٠ بدم!

This Post Has 124 Comments

  1. Mehdi Parsnews Amiri

    آقا اینا شوخی ندارن, مثل اینکه میخوان اینقدر کانادا بمونن که بتونن تقاضای اقامت بدن! تو این ویدیو میگه ٥٢ قسمت از کانادا!
    با این حساب فامیلای هر کدوم از شرکت کننده هایی که تا حالا بودن رو که میارن هیچی, تا چند وقت دیگه کار بجایی میرسه که هر کی هم توریستی از ایران بیاد و بخواد ٢ هفته کانادا بمونه باید بیاد تو برنامه بفرمایید شام میرزا قاسمی و قیمه نثار بپزه بده ملت بخورن! 🙄

  2. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان چونکه امشب, بفرمایید شام نداریم و ممکنه همه خمار باشن, این قسمت آخر بفرمایید شام در استکهولم رو میزارم, خیلی با حاله.
    خداییش ما ایرانی های اروپا, با حال تر نیستیم؟ اصلا کلاس یه چیز دیگست والا!

  3. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان من با تجربه ای که تو این چند وقت در باره بفرمایید شام کسب کردم, هنوز هیچی نشده و هیچکدوم از شرکت کننده ها رو ندیده, و حتی هنوز ٢-٣ روز مونده به شروع این قسمت, به شما دوستان اعلام میکنم که برنده این قسمت, افسانه خانوم, دختر آقا ماشالله خواهند بود, شرطم میبندم!
    اگه پیش بینی من درست از کار در اومد و افسانه خانوم اول شد, همتون باید بیاین, منو ماچ کنین.
    و اگر چناچه , بر فرض محال, نشد و من باختم, من همتونو ماچ میکنم, قبوله؟!
    البته شوخیه ها دوستان, من از چیزی که بدم میاد, ماچ و پاچه! دیدین این دم عید, ما ایرانی ها که بهم میرسیم, حالا وقتای دیگه میخوایم سر به تن هیچکی نباشه ها اما همچین که عید میشه, هر جا که همو میبینم , شلپ و شلوپ ماچا رو میچسبونیم! 🙂
    در ضمن من امروز خیلی سرچ کردم که ببینم این کلمه ماچ از کجا میاد, چیزی دستگیرم نشد, کسی میدونه؟ بهش میاد فرانسوی باشه!

  4. parvaneh

    فقط خدا کنه که این گروه بهتر از گروه قبلی باشه, خدا رو شکر که مشهدی توشون نیست!

  5. Mehdi Parsnews Amiri

    پروانه جان, مثل اینکه مام با مشهدی ها در ارتباط نزدیکیم ها!
    اتفاقا مشهدی ها, خیلی هم آدمای خوبی هستن اما بر عکس همه جاهای دیگه که میگن اصیلاشون, اینجا باید یک خورده از اصیل ها, دوری کنی که اون مشهدی بازی معروف, پاپیچت نشه! 😆

  6. Mehdi Parsnews Amiri

    بقول طغرول, سلام دوستان حالتون چطوره؟!
    چونکه امشب هم بفرمایید شام نیست بخاطر اینکه گشنتون نشه, نوشته ای رو که در بعضی از سایت های داخل ایران در رابطه با شرکت کردن فرزانه خانوم گل! دیدم براتون بازگو(باز نوشت!) میکنم تا ببینین رسانه های داخلی چگونه با شرکت کردن یک هموطن, با حجاب اسلامی, در برنامه بفرمایید شام برخورد میکنن:
    حضور زن باحجاب در برنامه بفرمایید شام شبکه من و تو
    حضور یک زن جوان با حجاب و پوشش اسلامی در برنامه بفرمایید شام شبکه من و تو خبر ساز شد و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد . یک شرکت کننده به نام فرزانه در برنامه بفرمایید شام شبکه من و تو با پوشش و حجاب اسلامی شرکت کرده است.پس از حضور جنجالی یک زن محجبه (ارمیا) در آکادمی گوگوش یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان (برنامه آکادمی موسیقی گوگوش سال ۹۱- شبکه من و تو)، یک زن محجبه دیگر به نام فرزانه در برنامه آشپزی این شبکه (مسابقه بفرمائید شام) شرکت کرده است.حجاب این خانم متاهل مشهدی از موضوعاتی بود که در این مسابقه مورد توجه قرار گرفت. بحث حجاب در شبکه های خارجی که لزوما مقید به حجاب و ظوابط اسلامی نیستند هم کم کم به بحثی جدید تبدیل می‌شود تا علاوه بر رعایت دموکراسی حتا اگر آن را ظاهری بدانیم، مخاطبان جدیدی را نیز پای این شبکه ها بنشاند. به نوعی این شبکه ها با رعایت چنین مواردی فضایی ملموس را برای مخاطبان خود ایجاد می‌کنند، فضا و حال و هوایی که برای مخاطب ایرانی کاملا اشنا و قابل درک است، فضایی که سال‌هاست در تلویزیون ملی ما از بین رفته و همین بی اعتمادی و برنامه‌های دور از واقعیت‌های جامعه امروز ایران، تلویزیون کشورمان با افت مخاطب شدید مواجه کرده است.

  7. kian

    خوراك ماكارانی با لب لبو !!! 😆

  8. Mehdi Parsnews Amiri

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    باشه حالا, یک لب لبویی بهت نشون بدم, گفتم لابد راجع به همشهری هات نوشتی که تو ولایت شما برنامه بفرمایید شام اجرا کردن!
    اینو از کجا پیدا کردی؟ باور کن هر وقت میگفت لب لبو میخواستم از صندلی بیوفتم پایین از خنده !
    در ضمن طغرل هم گفت که بهت بگم, خیلی دلش واست تنگ شده, گفت یک برنامه بزارین با هم یک لب لبویی بخوریم 😆

  9. Mehdi Parsnews Amiri

  10. Kian

    مهدی جان از آنجائی كه دزست نميفهمم اين بابا چی ميگه فكر كنم بجای ماكارانی غذام زرشك پلو با مرغ در بياد !!! 😆

  11. Mehdi Parsnews Amiri

    کیان جان تو که خودت استاد آشپزی هستی, اینا به درد تو نمیخوره.
    من میگم چونکه تو خیلی طغرل رو هم دوست داری بخاطر طغی جون هم که شده بیا و ایندفه که اینا اومدن استکهولم, اینبار دیگه روشونو زمین ننداز و حالی بهشون بده و تو برنامه بفرمایید شام شرکت کن.
    امروز یک جا خوندم, از این سایت های خبری در پیتی وطنی که طغرل با تیام, ازدواج کردن! 🙄

  12. Kian

    حدس ميرنم اين عكس رفيق جون جونيت طغرل باشه !!! 🙄

  13. Mehdi Parsnews Amiri

    رفته بودم مکارونی لب لبودرست کنم! :mrgreen:
    دمت گرم کیان جان, دلم باز شد طغرل جان رو دیدم, این آهنگ بفرمایید شام رو هم خیلی دوست دارم مخصوصا با مکارونی لب لبو بهم خیلی چسبید! 🙂

  14. Mehdi Parsnews Amiri

    اینو دوستان نمیشه ندید, آخر کار این گروه به کجا کشیده, خدا داند!
    من البته از فردا شب که دوباره برنامه شروع شه اینقدر سرتونو درد نمیارم اما خوب دیگه امشب بیکاریمو اینترنتم که مجانی!

  15. Kian

    شبکه مویوتو…!! 😆
    _ نِگا خواهر ای دختر عِفَت خانم چبجوری مِرقصِه…! خودِشه عین چوله غِزَک دُرُست کرده عین عَلی وَرجَک هی مِپره هوا…! مَگه رقص ایجوریه…؟ ما چیجوری مِرقصیدِم اینا چیجوری مِرقصَن…!!
    _ ای خواهر جان هر چیزی هَمو قدیمیش خوبه…! عروسی مِیمِنَت خانم یادِتایه شما…؟ مُطرب آوُرده بودَن …؟ مادر اَصغر آقا خدابیامُرز مُوره هَمونجِه نِشون کِرد …! یَک شِلیته مَخمَل عَنّابی تَنُم کِرده بودُم با یَک بُلیز ژرژت آبی مِرقصیدُم…! آوازه خون آورده بودَن از آغاسی مُوخوندِگ مُگفت: دُختر آبادانی چه سَبزِیو مامانی….مویَم هِی قِر مِدادُم….هِی قِر مِدادُم…!! چی شاباشی گیریفتُم اوشَب…! یادش بخیر…! خدابیامرز بی بی جانُم هَمو شب مُوره صِدا کِرد تو مُطبَخ گوشُمه گیریفت گفت مَگه عروسی باباتِه که هَمچی قِر مِدی عایشه خانُم…! مویَم یَک چیشّی گفتُم دَّر رَفتُم دوبَره آمَدُم رقصیدُم….ای جِوونی…کوجایی…؟
    _ اَلپَری بودی ها اَقدَس خانُم….؟ یادِته میامَدی خانِه ما به تِلفیزیون نِگا کِردَن…؟
    _ ها بابا……….اِقَد هِی آمَدُم اونجه تا یَک شب دیدُم اَصغر آقا تِلفیزیون خِریده…! اَزینا که دَرش قُفل مِرَفتِگ….آر تی آی …! گفت دیگه حَق نِدِری بِری خانه کاظم آقا ….بیشین خانه تِلفیزیون نِگا کُن….! مُویَم تُخمه خَربِزه تَف مِدادُم شب که آصغر آقا میامَد مِنشَستِم به تِلفیزیون نِگا کِردَن….تازه او وَقت شَب سریالاش شروع مِرَفتِگ….! شما از خانه قَمَر خانُم یادِتایِه…؟
    _ اِی ها….مُراد برقی بودِگ…! صَمَد آقا…تلخ و شیرین….!! شیرینش رَفتُ تَلخِش مُوندِگ…! اِی دادُ بیداد…!
    _ حالا تا تِلفیزیونه وامُکُنی شیخ میبینی….ای کانال شیخ…او کانال شیخ…! آدم دِلشورای تِلفیزیون مِره…! مُو که هم چند وقته تا چشمُم به هَمی شیخا میُفتِه دِلُم آشوب مِره….! او زمان یک شیخ بود که پیشنماز مِسجِد بودِگ….شیخ اَحمَد خدابیامُرز…! حالا هم عین مور و مِلَخ شیخ رختِه …! اّدَم دِلش وارِضا مِره…!
    _ ما که خواهر جان چند وقته توبِه کِردِم ای تِلفیزیونه نِگا نِمُکُنِم…! هَمی جواد یَک دَر قابلِمِه گذاشته روبوم مِگه ای دیشه…!! هَمی کانالای خارجه میگیره مُنتِها عین خودِما حَرف مِزنَن…! شُما نِدِرن….! خُرَم سُلطانِه نِمیبینن…؟
    _ اِی چِره خواهر جان…!! اَگه هَمی خُرم سلطانُ ماچ و عِشقُ نِمدِنُم هَمی زنِکه ساری تاک نِبود که دِق کِرده بودُم تا حالا…!! مُو هَم فقط هَمی کاناره جِم ره میبینُم با هَمی مُویوتو….!!
    ……………….
    چوله غزک= مترسک سر جالیز
    علی ورجک= ادمکی عروسکی که بالا پایین میجست
    مطرب= ساز زن
    نشون کرد= انتخاب کرد برای پسرش
    شلیته= دامن
    مُطبَخ= در اصل مَطبَخ که یعنی اشپزخانه
    اَلپَر= آتش پاره
    دلشورا= حرف تنفر و انزجار
    دلم اشوب مره= حالم بد میشه
    دلش وارضا مِره= جرفی در جهت نارضایتی و مخالفت
    منتشر شده بدست مسعود مشهدی در فرهنگ, به لهجه مشهدي,

  16. Mehdi Parsnews Amiri

    کیان جان, حالا که از مسعود عزیز گذاشتی پس اینم بد نیست بزاریم اینو تازه نوشته:
    بِفرمایِن شام …! ( مسعود مشهدی )
    _ نِنه شام چی دِرِم…؟
    _ ایشکینه قوروت نِنه…!
    _ هَمچی گوشنَمه که چی….! سُفره بِندازُم نِنه…؟
    _ بیذار آقات بیه نِنه جان…بالیکِلا…!
    _خاب….!
    بفرمایید شام عزیزم…بفرمایید شام عسلم….بفرمایید شام قند نبات….!
    _ اِنا….بفرمایِن شامَم شروع رَفت نِنه….!
    _ دیشب که خیلی خُنُک بود…!
    _ ها هَمو مِردِکه که جُلو زَنا خودِشه چُس مِکِرد…!؟
    _ حرف بد نزن نِنه جان…!
    _ اقا جانُم گفت خودِشه چُس مُکُنه….مو که نِگفتُم…!
    تِم برنامه: انسان های عصر حجر
    پیش غذا: دُنبَلان بَبَعی
    غذای اصلی: قرقاول خوابیده تو شراب اَن جیر
    دسر: چُل شکلات برفی
    اَ…. من دُنبَلان خیلی دوست دارم….اَ ….به شرطی که تازه باشه…! اَ…..قرقاول دوست ندارم….اَ…..چُل شکلاتم اگه زیاد شیرین نباشه میخورم….! اَ……هیچی دیگه….اَ….هاهاهاها…..اَ…!
    _ نِنه مُگُم هَمی تِم ما چیه…؟
    _ هیچی نِنه جان….بَدبخت بیچارگیه…چیه….؟
    _ پیش غذا چی دِرم….؟
    _ نون بیات دوشَب موندِه نِنه…!
    _ اووَخ غذای اصلی چیه…؟
    _ ایشکینه قوروت نِنه…!
    _ دِسِر چی نِنه…؟
    _ قیسی با چویی تلخ…!
    _ آقام آمد نِنه…..بیار دیگه….مُردُم از گوشنِگی…!
    _ نون ریز کُن آوردُم نِنه….آوردُم…!

  17. Mehdi Parsnews Amiri

    کیان جان قلبم داره وایمیسته, تا چند دقه دیگه بفرمایید شام شروع میشه….! :mrgreen:

  18. آنیتا

    این صنم خانوم ازهمین اول بزم دوس ندارم دوس ندارم روشروع کرد خدارحم کنه حالم از قیافش واقعا به هم میخوره لوس.ولی افسانه خانوم واقعا میزبانیش خوب بود خیلی خوش اخلاق خداکنه ببره من از همین امشب ارزو میکنم ببره .البته باید بگم تمام کردها همینطورن نظرشما چیه؟؟؟

  19. Mehdi Parsnews Amiri

    آنیتا جون باهات موافقم, افسانه خانوم خیلی خوبی به نظر میرسه, مهدی هم خیلی خوبه, بهداد یک خورده سنگین تره که میتونه در شب های آینده بهتر شه اما صنم, نمیدونم والا, به من هم نچسبید!

  20. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان ببینین چی براتون پیدا کردم, طغرل خودش یکبار شرکت کننده بوده, ظاهرا هم خیلی امتیاز های بدی میداده! 🙄

  21. آنیتا

    اتفاقا من اون قسمت که طغرل شرکت کرد رو دیدم.به مهموناش واسه پیش غذا نیمرو داد… بیچاره مهمونای طغرل!!!

  22. Mehdi Parsnews Amiri

    بله آنیتا جون, البته من دیشب تماشا کردم, نیمرو نبود, املت بود!
    بد نبود, البته حالا خیلی به شرکت کننده ها ایراد میگیره, وقتی انگلیسی قاطی صحبت هاشون میکنن که کار خوبی هم میکنه, اما خودشم اون وقتا تا دلت بخواد انگلیسی میپرونده!
    در باره مهمونی دیشب هم باید عرض کنم که افسانه, میگه ١٥ سال آلمان بوده اما آلمانیش خیلی بد بود واسه یکی که ١٥ سال اونجا زندگی کرده, نتونه یک جمله سلام و علیک رو درست بگه, خیلی عجیبه! البته گفت, مرز آلمان و هلند, حتما همین هم هست که نه آلمانی رو یاد گرفته و نه هلندی رو! امیدوارم انگلیسیش اقلا بهتر باشه! فقط منباب اطلاع گفتم که اونایی که با المانی و هلندی آشنایی ندارن خیال نکنن الان با چه نابغه ای سر و کار دارن !
    از قابلیت های زبانی ایشون که بگذریم, خانوم خوبی به نظر میرسه, مهدی هم همونطوری که گفتم خوبه, دو تای دیگه رو هنوز نمیدونم اما به هر حال تو یک گروه چهار نفره که با هم رقابت میکنن, حتما یکی پیدا میشه که از دیگران بد تر باشه و یکی هم از اونای دیگه بهتر! ( حال کردین,سقراط و ارسطو هم دوتایی با همدیگه, نمیتونستن به همچین واقعیتی پی ببرن! )
    ویدیوی شب اول رو تا چند دقه دیگه, برای اونایی که ندیدن میزارم, بعدش میتونیم بیشتر در بارش صحبت کنیم.

  23. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان, این فیلم مهمونی خونه افسانه خانوم, من فعلا با اجازه شما, دارم با دخترام میرم سینما, برگشتم انشالله, میام حالتونو میپرسم:

  24. آنیتا

    بله من درست یادم نمیاد فکرکردم نیمرو بود حالا باهم زیاد فرق ندارن.خوش بگذره…

  25. Mehdi Parsnews Amiri

    خوب دوستان برنامه امشب رو هم که مهمونی خونه علی بود دیدیم, غذا های نسبتا ساده ای رو آماده کرده بود, پیش غذاش که مثل پیش غذای افسانه بود, زرشک پولوشم که اون زرشک پلو محبوب و کلاسیک ایرانی نبود, ما که نخوردیم اما از اونایی که خوردن, شنیدیم که گویا همچین مالی هم نبوده! دسرشم که یک کیک معمولی بود و به قیافش نمیومد که چیز خیلی خوشمزه ای باشه!
    در جمع باید بگم که اقایون این گروه بهتر هستن تا خانوما, اون صنم هم تحفه ایه واسه خودش, امتیاز دادن هاشم زیاد منصفانه نیست حالا ببینیم که فردا شب که خونه خودش مهمونیه چیکار میکنه, فکر نکنم که آشپز خوبی باشه, چونکه اینجوری که من میبینم داره سعی میکنه که با کم امتیاز دادن به دیگران, شانس برنده شدن خودشو بالا ببره!

  26. mahboobeh

    سلام دوستان
    من یکی از همشهری های بهداد عزیز هستم میخواستم از این طریق به آقا بهداد بگم مرسی که شرکت کردید امیدوارم حتما شما برنده بشید….البته خداییش همه استان فارسی ها مخصوصا فساییها همین طور با متانت و مودب هستندمگه نه؟؟؟ بهداد جون آبرومونو بخر…دوست داریم.

  27. Mehdi Parsnews Amiri

    آقا بهداد محبوبه جان, آدم بسیار با شخصیتی به نظر میرسه, حتما هم که همه هموطنان خوب فسایی همینطور هستن.
    من که که این شهر رو اسما میشناختم, یادم میاد هفت, هشت ده سال پیش که مدرسه میرفتم 🙄 یکی از سؤال های امتحانی ما تو یکی از سالها بود:
    شهر های استان فارس را نام ببرید.
    اتفاقا هم من بلد بودم, نوشتم, شیراز, فسا, داراب, ممسنی, نیریز …… نمیدونم چرا این همیشه یادمه, شاید هم بخاطر اینه که, این تنها سوالی بود تو اون امتحان که جوابشو بلد بودم! 🙁

  28. Mehdi Parsnews Amiri

    میگم آقا, اینا اینقدر از تورنتو و کانادا تعریف میکنن که ما رم هوایی کردن والا , دارم فکر میکنم که جمع کنم برم کانادا! از دوستان عزیز کانادایی که فکر میکنن حیف منه که اینجا تلف شم, خواهش میکنم که با من تماس بگیرن تا ببینیم چه خاکی به سرم بریزم! 🙄
    دوستان اینم برنامه شب دوم گروه هفتم در تورنتوی کانادا, با هنرنمایی افسانه خانوم, صنم خانوم, آقا مهدی و آقا بهداد, مهمونی در خونه آقا مهدیه که مام آخرش نفهمیدیم که بچه خوبیه یا نه! آخه اولش فکر میکردیم که شوخی میکرد که میگفت غذا های من از همه بهتره اما بعدش دیدیم که یکجورایی مثل اینکه همچین شوخیه شوخی هم نبوده! حالا دیگه اگه تا حالا ندیدین این فیلم رو ببینین و منتظر مهمونی امشب در خونه صنم خانوم باشین, این خانوم هم همچین کفشش بی ریگه , بی ریگ هم نیست! 🙄

  29. fereshteh

    in sanam fekr konam famile saman inast

  30. Mehrdad

    Sanam ageh S aval esmesho vardareh misheh ANAM behtar behesh miad!

  31. Mehdi Parsnews Amiri

    بعیدم نیست فرشته جان! 🙄
    مهرداد جان, شاید حالا امشب بهمون ثابت بشه که خانوم خوبیه, هنوز که ما چیز خیلی بدی از ایشون ندیدیم!

  32. Mehdi Parsnews Amiri

    از مهدی خوشم اومد, آقا بهداد هم بد نیست, دوتا خانوما اما همونجوری که قبلا هم عرض کردم, خیلی غیر قابل پیش بینی هستن, مخصوصا صنم که شخصیت بسیار نا متعادلی داره و آدم باید هر لحظه انتظار یک اصطکاک رو داشته باشه !
    مهمونی صنم خانوم رو امشب در اصل مهدی گرم کرده بود و این گروه اگر مهدی رو نداشتن, مفتش گرون بود.
    من راستش دلیل نشون دادن عکس ها ی نیمه عریان این خانوم رو نفهمیدم, من همه برنامه رو نتونستم ببینم, نفهمیدم که صنم ازدواج کرده یا نه, به هر حال اگر که مجرده انشالله بعد از پخش این برنامه یکی تیپ ناصر خان ملک مطیعی و یا فردین پیدا بشه و آب توبه به سر ایشون بریزه و ایشون رو بنشونه!! 🙄
    صنم تو صحبتاشم گفت که با اون نمره هایی که من دادم, شانس برنده شدنم زیاده, یعنی که اقرار کرد که عمدا امتیاز های پایین داده که خودش برنده این رقابت باشه که خوشبختانه فکر نکنم که این امر به حقیقت بپیونده.
    فیلم مهمونی امشب رو الان دارم آپلود میکنم و بزودی در دسترس عزیزانی که ندیدن, خواهم گذاشت.

  33. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان اینهم فیلم مهمونی امشب در خونه صنم خانوم که ایشون هم زحمت کشیده بودن و پیش غذای ایتالیایی داشتن, غذای اصلی ایشون قرمه سبزی بود و دسر هم شعله زرد که حالا دیگه خودتون اگر هم نادیده باشیمن میتونین اینجا تامشا بفرمایین.
    در ضمن دوستان ممکنه پی به این موضوع برده باشن که بنده برای قسمت های ٢ تا پنج, طرز تهیه غذا ها و دسر ها و پیش غذا ها رو در نوشته های جدا گانه ای تقدیم علاقمندان میکردم اما با توجه به اینکه هیچ کس بخودش زحمتی برای گذاشتن حتی یک کامنت هم نداد منهم دیگه دست از اینکار کشیدم و گفتم مگه اسکولم که وقت بزارم واسه کاری که کسی قدرشو نمیدونه, خلاصه گفتم که بدونین !

  34. mahboobeh

    مهدی جان این حتما از خوش شانسیه ما فساییهاست که شما شهر مارو میشناسید،کاش بشه یه روز حتما تشریف بیارید فسا تا علاوه بر اسم با خود شهر هم از نزدیک آشنا بشید…

  35. Mehdi Parsnews Amiri

    بسیار ممنونم از لطفت محبوبه جان, مسلما که شهر شما هم مانند تمام شهر های دیگر استان فارس زیبا و دیدنیست و مردمانش هم مثل شیرازی ها ی عزیزمون خونگرم و دوست داشتنی و مهمون نواز هستن.
    کاشکی که اینقدر وقت داشتیم که میتونستیم تک تک شهر های زیبای کشورمون رو ببینیم.
    این عکس دانشگاه فسا رو میزارم که بسیار قشنگه, حتما جاهای قشنگ دیگری هم داره.
    Fasa university دانشگاه آزاد فسا

  36. maryam

    emshab ghrareh dava besheh dar befarmaiid sham, dishab yek tikasho akhr barnaameh neshoon dad

  37. mamal

    چه جالبه که صنم خودش نه اینکه خیلی بلند قامت و خوش هیکله, به افسانه میگه ریزه میزه, تو خودت که یک و پنجاه بیشتر نیستی خانوم !

  38. mahboobeh

    ممنون مهدی جان.

  39. Mehdi Parsnews Amiri

    خوب دوستان اینم عکس بچگی های طغروله, اون زمان شکلش بد نبوده, الان هم اگه اون ریشاشو بزنه و موهای زشتشو کوتاه کنه شاید شکل آدمیزاد رو بگیره!
     

    bachegi toghrol

  40. مریم

    واقعا صنم غیر قابل تحمله امشب خوب حالش گرفته شد

  41. Mehdi Parsnews Amiri

    قیافشو دیدی تورو خدا وقتی میخواستن برنده رو اعلام کنن؟!

  42. Mehdi Parsnews Amiri

    واقعا که دوستی که بالاتر گفته بود, اسم این SANAM نیست بلکه ANAM هست راست گفته بود! 😆

  43. parvaneh

    چقدر عقده ای بود این خانوم, خجالت هم نمیکشید جلو دوربین هر چی به دهنش میومد میگفت!

  44. mamal

    hagh behdad bood keh bebareh, ageh sanam behesh 5 ham daadeh bood, oon barandeh mnishd.

  45. Mehdi Parsnews Amiri

    اصلا فکر نکنم تا حالا کسی امتیاز ٣ داده باشه, صنم یکدونه ٣ یک ٤ و یک ٥ داد!
    البته افسانه هم با صحبت های آخرش که من حقم بود و حق به حقدار رسید و این چرت و پرت ها, خودشو خراب کرد, اونم همچین خیلی بهتر از صنم نبود!

  46. پریسا

    صنم اصن ادم نرمالی نبود ناراحتی اعصاب داره؟
    ابروی همه خانمای ایرانیم برده با اون عکسای لختیش و مشروب خوردناش و سوالای بی مورد.

  47. farhad

    maloom nabood aslan shoghlesh chi bood, alaki migoft araieshgar hastam, akhe kodoom zan normal hamchoon aks haaii migireh bezaneh beh divar khoonsh? khoda midooneh kharjesho az che rahi dr miareh

  48. سبا جووووووون

    وااااااای این صنم چ لاشی بود0معلومه خرابه.بدبخت شوهرم نداره

  49. سبا جووووووون

    وااااااااای صنم یا انم چ لاشی بود

  50. Nasrin

    سلام,میشه فیلم شب آخر رو بزارین بتونیم داونلود کنیم ؟

  51. بانو

    من و شوهرم که عاشق مهدی شدیم چقدر اقا
    حال ادم از این صنم بهم میخورد ابن زن اینقدر چیزی واسه گفتن ونداست که عکسای عروسیش دکور غذاخوریش بود

  52. Mehdi Parsnews Amiri

    اونم چه عکسایی! دیشب میگفت که عکسای اسپورتی گرفتیم, طغرل تعجب کرد که چرا میگه اسپورتی.
    از اون اسپورتی تر؟ طرز لباس پوشیدنش که مثل تو استخر بود, رو میز بیلیاردم که بود, مرده هم که حالا کی بود خدا میدونه, فکر کنم همون عکاسه بود, میگفت شوهرمه,اون هم که داشت باهاش کشتی میگرفت, اونوقت اینا اسپورتی نبود؟!

  53. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان این هم فیلم مهمونی امشب در خانه آقا بهداد که پذیراییش بد نبود و طفلک زحمتشو کشیده بود اما با جو بسیار بدی که در این مهمونی بوجود اومده بود, هر کسی واسه خودش یک جا اخم کرده بود, فقط مهدی یک خورده شوخی کرد که اونم دیگه چونکه با استقبال روبرو نشود فقط مشغول خوردن شد! یادم نیست درست اما فکر کنم که امشب از سرگرمی هم خبری نبود همونقدر که دوتا خانوما همدیگرو نکشتن باید خدا رو شکر کنیم!
    این چه اخلاقیه که خانوما دارن؟ شما هیچوقت همچین برخورد هایی تا حالا در برنامه بفرمایید شام بین آقایون دیدن؟!

  54. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان چرا همه فقط فیسبوک و ایمیل خانوما رو از من میخوان؟! فیسبوک آقا مهدی رو دارم اگر میخواین بدم بهتون!
    من دیگه چیز بدی در باره صنم نمینویسم,طفلی رو بسکه بهش بد و بیراه گفتن, اکانت فیسبوکش بست و در رفت! 🙁

  55. fariba

    سلام. ببخشید چجوری میشه ویدیو هارو دانلود کنم؟

  56. fariba

    فیسبوک صنم چیه؟

  57. Mehdi Parsnews Amiri

    صنم فیسبوکشو بسته فریبا جون, میخوای فحش بدی بهش؟! 😆
    برای دانلود کردن ویدیو ها شما اول باید ببینیشون چونکه من اینا رو تو youtube میزارم اگر که نتونی ببینی , دانلود هم نمیتونی بکنی!
    یام اینکه یکی داونلودشون میکنه و واست میفرسته.

  58. fariba

    راستش من اهل فحش نیستم ولی میخواستم برم توی صفحه فیسبوک صنم….. فحشهایی رو که ملت میدن ، بخونم و یک کم آروم شم. خدا به عقل بده وهدایتش کنه ….آمین 🙂

  59. Mehdi Parsnews Amiri

    همه چیشو بسته, هیچی نمیتونی ببینی! فقط میتونی به دوستات add کنی اگر قبولت کنه.
    اگر بازم خواستی میتونی تو صفحه فیسبوک parsnews پیام بزاری تا برات بفرستم چونکه نمیخوام اینجا تو سایت بزارم.
    https://www.facebook.com/pages/Parsnewsat/196250220421093

  60. fariba

    یه دنیا از جوابهای سریع السیرت متشکرم 😀

  61. ناهید

    صنم طلاق گرفته شوهر سابقشم الان با یه دانشجو ایرانی نامزد کرده صنم هم برای حرص دراوردن نامزده شوهر ساببقش و خانواده نامزده عکسای قدیم خودش و شوهر سابقش رو گذاشته بود و هدفش از شرکت تو این مسابقه همین بوده

  62. ناهید

    صنم عقده ای وااااای که چقدر کینه ایه طلاق گرفته شوهر هم نامزد کرده اینم از نفرت و کینه عکسا رو زده بود که نامزد و خونواده نامزد شوهر سابقش عکس ها رو ببینن اینم کینشو خالی کنه اما همه فهمیدن که واقعا روانیه شوهرشم حق داشته طلاقش بده

  63. Mehdi Parsnews Amiri

    راست میگی؟ عجب دنیای کثیفیه بخدا!
    ولی در اصل با این کاراش و برخورداش, فقط خودشو خراب کرد!
    من واقعا نمیتونم قبول کنم که بعضی ها واسه برنده شدن دست به این کارا بزنن چونکه ١٠٠٠ دلار در اصل همچین پول زیادی هم نیست که آدم بخواد بخاطرش خودشو جلو حالا میلیون ها نمیگم , هزاران هزار هموطن خراب کنه!
    در مورد صنم من یک حالاتی از مشکلات روانی میبینم, اگر یک دفه دیگه همین فیلم قسمت آخر رو تماشا کنین میبینین که اصلا حرفاش و صحبت هاش به یک آدمی که در شرایط نرمال باشه نمیخوره.

  64. siyavash

    با درود
    اولا در مورد حجاب اون فرزانه خانم بگم كه اينا فقط مسخره كردن حجابه چه حجابيه كه طرف حج بدنشو ميندازه توي يكدست لباس قرمز تحريك كننده بعد موقع اعلام برنده ها مشروب ميزنه بعدم اخرش ميچشبه به اون پسره كه ظاهرا ازش خوشش نميومد و ول كنش نيست
    درباره صنم هم ميخوام بگم جالبه كه اولش خودش داشت بدجنسي رو نوكهش مي كرد ولي خود درونيشو نشون داد فقط بدرد اون كنار ميز بيليارد ميخوره

  65. siyavash

    اصلاح مي كنم حجم بدن
    اون صنم هم وقتي چادر پوشيده بود رون لختشو بين چادر انداخته بود بيرون

  66. mahboobeh

    وای خدا اینقدر از دست این صنم حرصم گرفته که دوست دارم همین الان بلیط تورونتو بگیرم برم نفلش کنم کسی با من نمیاد؟؟؟الهی بمیرم واسه بهداد،هرچی زحمت کشیده بودو این دخترعقده ای خراب کرد،خداییش هرکسی جای بهداد بود اینقدر آروم برخورد نمیکرد.دیگه به خودم زحمت بدوبی راه گفتن به این صنم ….هم نمیدم چون شما دوستان حسابی از خجالتش در اومدید.دمتون گرم…

  67. تهمینه

    وای این دیگه کی بود چی بود اسمش انم آها..خیلی عقده ای بازی درآورد از بچه هم بچه تر بود بیشعور حق بهداد بود بخدا اون افسانه کوتوله هم هی از خودش تعریف میکرد نفله…

  68. آنیتا

    افسانه حقش بود ببره اون به همه نمره بالاداد اولش هم گفتم ایشالا اون ببره و این اتفاق هم افتاد خداروشکر خیلی هم خوشرو ومیزبانیشم عالی بود.ولی اون صنم “بی شخصیت” به همه3و4داد که خودش ببره ولی نبردخدا خودش جای حق نشسته. واقعا من تا حالا فکر میکردم که کی میتونه شوهر این صنم بشه چطور تاحالا مثل خودش روانی نشده ولی نگو شوهره طلاقش داده دررفته!!!!!!!!

  69. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان تو این ٧ قسمتی که بفرمایید شام رو از تورنتوی کانادا پخش کردن من دو نفر رو اوکی میکنم, یکی روفیا خانوم یکی هم لاله خانوم عزیز, فقط و فقط هم از دید آشپزی و مهمونداری بررسی کردم ها, یکوقت خیال نکنین معیار های دیگیی مد نظرم بوده! 🙄

  70. meysam

    اصلا طرز لباس پوشیدنت درست نیست اینجارو اشتباه گرفتی.خودتو اصلاح کن!فرهنگت غلطه .به حرمت ایرانم که شده عکسای غیر اخلاقی تو برمیداشتی

  71. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان, اینم جالبه, مهدی تو فیسبوکش نوشته:
    “بچها الان تو قسمت مسیجهام دقیقا 507 تا مسیجه و در قسمت others هم 419 تا مسیجه فقط میخواستم بگم من خیلی دوست دارم همه رو بخونم و جواب بدم ولی نمیشه ولی حتما یه چند روز دیگه که منو مثل (علی شریعتی. حسین پناهی و کوروش کبیر و شوشول فرنود ول کردین و رفتین سراغ عشق تازتون حتما همرو میخونم و تک تک جواب میدم. فعلا اینI LOVE YOU ALL رو داشته باشین واسه اینکه الان اینجایین تا بعد.”

  72. Mehdi Parsnews Amiri

    اگر حمل بر خود ستایی نشه! باید خدمتتون عرض کنم که اصولا مهدی ها, همشون آدمایی خوبین, اینو قبول دارین؟! 🙄

  73. shahrzad

    تو آقایون کدوم از همه بهتر بوده؟!
    به نظر من مهدی خیلی با شخصیت بود.

  74. habiebeh

    اه اه, اون لاله هم مثل همین صنم بود.

  75. sevda

    chera davam kardi mehdi jan?
    alan gerye mikonam khob man nadidam, faghat mikhastam begam az sanam badam miyad, khely bi shakhsiyat bood,

  76. Mehdi Parsnews Amiri

    حبیبه جون, نگو این حرفو… 🙁
    شهرزاد جون, من در مورد آقایون نمیتونم نظر بدم چونکه نمیدونم به چیشون نظر بدم, نظرم کارشناسانه نمیتونه باشه! 🙄
    سودا جان اخه من صبح تا شب میشینم اینا رو مینویسم اونوقت بعد از ٤ روز شما نوشتی چرا در باره این گروه چیزی ننوشتی!!
    اما دمت گرم, بیا صورت همدیگرو ببوسیم و فراموشش کنیم! 😆
    دوستان, آقایون جون هر کی دوست دارین, دیگه فیسبوک صنم رو از من نخواین, اینقدر بدبخت رو اذیتش کردن که دیشب بسته بود امروز دیگه بلکل پاکش کرده, اگر هم که من بگم اسمش چی بود هیچ فایده ای نداره چونکه دیگه اون نیست و ممکنه مزاحمت ایجاد بشه برای اونایی که با ایشون تشابه اسمی دارن و اصلا روحشونم از وجود همچین خانومی خبر نداره!

  77. fariba

    salam. mishe FB mehdi ro begid

  78. Mehdi Parsnews Amiri

    چرا نمیشه فریبا خانوم اما اینجا نمینونم بنویسم, تو فیسبوک مسج بزارین تا براتون بنویسم.
    فیسبوک صنم هم پاک شده و خواهشا دیگه مسج ندیدین که نمیتونم بدم, جوابم دیگه نمیدم به اون مسج هایی که فیسبوک صنم رو میخوان!

  79. علی

    سلام دوستان یکم به بهداد فکر کنین اون هم به کسی نمره نداد اخه کسی چه میدونه شاید بیچاره صنم گرفتاری داشته که روحیهاش خرا ب است بی مورد ونادونسته قضاوت نکنین

  80. Kian

    Sanam is a freaking stupid BITCH

  81. Mehdi Parsnews Amiri

    کیان جان من یکی که باور نمیکنم که تو هم بفرمایید شام تماشاکنی؟! 😆
    گروه بعدی کیان جان, ٤ تا خانوم هستن , ٣ تا همشهری تو, یکی نیمه همشهری من!
    مام که میدونی نیم نفره ٦ تای شما رو حریفم! 😆

  82. علی

    این صنم لاش که نبود ابکش بود کثافت بااون دماغ *********
    Admin: ali Jann commentet ba mazeh bood amma bi adabane! majboor shodm injoorish konam.

  83. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان مطلب جدیدی رو شروع کردیم درباره گروه هشتم بفرمایید شام از تورنتو که از شنبه ١٩ بهمن شروع میشه و از این تاریخ علاقمندان میتونن, هرشب, بعد از پایان پخش زنده برنامه به میزبان اون شب امتیاز بدن:
    بفرمایید شام گروه ٨ تورونتو کانادا

  84. lili

    to marda , mehdi az hameh behtar bood, begoo bekhand v doost dashtani

  85. فاطمه امیری

    ایمیل یا فیس بووک مهدی از گروه 7 را میخاستم

  86. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان ممنونم از ٢-٣ نفری که در فیسبوک خواهان دوستی با من ناقابل شده اند, من خیلی همه شما رو دوست دارم , اما اکانت من با اسم مهدی امیری , یک اکانت خصوصی و شخصیست که من فقط برای ارتباط با خانواده خودم از آن استفاده میکنم و به هیچ وجه ربطی با پارس نیوز و این سایت ندارد, پس از اینکه من دوستی شما رو قبول نمیکنم ناراحت نشین چونکه فقط بدلیل این است که من هیچگونه فعالیتی که برای هیچکس بجز, خانواده نزدیک خودم, جالب باشد نمیکنم. سپاسگزارم از همه شما عزیزان.
    و در کل هم شخص من, با فیسبوک میانه خوبی ندارد و فقط هر ٣-٤ روز ٤-٥ خطی در صفحه فیسبوکی پارس نیوز میگذارم که یعنی بله, مام هستیم! 🙂

  87. راحله

    من نمیدونم آخه شماها که هیچ غذائی رو دوست ندارین مگه مرض دارین یا خودتونو مسخره کردین بفرمائید شام شرکت میکنید؟!! جالبه بعضیام یادشون میره چی دوست دارن چی دوس ندارن و قاطی میکنن!! اما ازاین بحث که بگذریم واقعا آدمای عقده ای و ننری مثل فرزانه که اون حجابش فقط برای جلب توجه و خراب کردن کار بقیه بوده و یاصنم یا همون انم خودشونو مسخره کردن؟! از قدیم گفتن طرف خیلی خوش چ….ه دم بادم میشینه!! طرف اینقدر از خود متشکره که به خودش اجازه م میده که جوونای ایرانی را نصیحتم بکنه! و تازه به بحثای اجتماعی هم علاقمنده!!جدا که از هر چی زن اینجوریه عقم میگیره و از زن بودن خودم شرمنده میشم. نمیدونم بعد از پخش این برنامه چه جوری روش میشه تو خیابونای تورنتو راه بره؟!اما افسانه خانمم اگر آخر برنامه جو گیر نمیشد و اون قدر منم منم نمیزد میتونست شخصیت بهتری از خودش نشون بده.

  88. mahyar

    آیا شما توجه کردین که همه کاره این قسمت مهدی بود و تصمیم نهایی هم رابطه مستقیم با اون داشت! مهدی ١٧ امتیاز گرفت, صنم و بهداد ١٩ و افسانه ٢٠ امتیاز, اگر مهدی ٨ امتیاز افسانه رو ٩ نکرده بود, یک نفر ١٧ امتیاز گرفته بود و ٣ نفر ١٩ امتیاز, یعنی ٣ نفر اول میشدن!
    فکر نمیکنین که از مهدی خواسته باشن, یک امتیاز به افسانه اضافه کنه که صنم اول نشه؟!!!

    1. Mehdi Parsnews Amiri

      مهیار جان, تئوری تو منم به شک انداخت! 🙄
      راحله جون, کاملا با حرفات موافقم, واقع هم که همین صنم باید در باره مشکلات اجتماعی حرف میزد و بحث میکرد, یکی باید بهش میگفت که عزیز من تو خودت یکی از مشکلات اجتماعی هستی و ونام از نوع حادش!
      من الان یکبار دیگه قسمت های آخر رو دیدم, واقعا که بهداد خیلی خونسرد و منطقی برخورد کرد با این موضوع , من بودم شاید با لگد مینداختمش بیرون از خونم!
      میگه من اگه میدونستم افسانه اول میشه به تو ١٠ میدادم!
      به قول تو راحله جون, خیلی خوش پر و پاچست لب خزینه هم میشینه! 😆

  89. samane

    سلام. امکانش هست که ویدیو شب صنم رو برای دانلود بذارید؟
    ممنون

  90. in sanam khanom baiid midonm shohar dashte ,ba on vaze lebas poshidanesh ,aberoye zanhaye irani ro bord.

  91. مرمری

    سلام دوستان و ممنون از این قسمت بحث و مشاوره…..
    من که از اینکه دوستان خوبی دارم که مثل من عاشق بفرمایید شام هستند و بحث و بررسی میکنند خیلی خوشحالم…….و این خیلی عالیه که بتونیم ما هم امتیاز بدیم و اینجا آدمهای عقده ای که امتیاز نمیدن معلوم میشن…….صنم اگه شوهر نداره اون عکسها چی بود؟

    1. Mehdi Parsnews Amiri

      خوشحالم مرمر جون که مورد پسند شما واقع شد, بله ما چونکه دیدیم که بینندگان, اکثرا با امتیاز دادن های شرکت کنندگان, موافق نیستن, این امکان رو به کاربران پارس نیوز میدیم که بعد از هر مهمونی به میزبان, امتیازشون رو بدن و ما در پایان هر قسمت از بفرمایید شام, برنده واقعی رو که توسط رای افراد بی طرف انتخاب میشن, تعیین خواهیم کرد!
      البته امیدواریم که دوستان هم همکاری لازم رو در این زمینه با ما بکنن.
      الان هم یکی از این نظر سنجی ها رو فعال کردیم که البته فقط برای آشنا شدن دوستان با نظر سنجی هست و فعلا رای های داده شده, تاثیری در نظر سنجی اصلی که بعد از پخش قسمت اول شروع میشه نداره.
      رای شما به شرکت کنندگان بفرمایید شام

  92. afsaneh khoshniyat

    به نظر من هیچکس بد بدنیا نمیاد . این شرایط و مسایل حاشیه ای اطراف ماست که ادمارو بی منطق . انرمال و با کمبودهای فراوان جلوه میده . بنابراین نباید از صنم خامم خرده گرفت . به احتمال قوی ایشون هم در چنین محیطی رشد کرده و مطمینم در محیط خانه به ایشون بهایی داده نمیشده و اجازه مطرح شدن نداشته . واقعا متاسفم . قلبا میگم

  93. atefeh

    من نمیخوام بگم صنم کار خوبی کردا نه ولی اگه ماها تو رفتارامون تجدید نظر کنیم خیلی خوب میشه این حرفایی که شما دارید میزنید بهتر از کارای صنم نیست چون قضاوت و پیش داوری درباره ی یک شخص مشخص نمیکنه که اون کیه بلکه مشخص میکنه شما چه کسی هستید میتونستید با لحن ملایم تر نظر یا انتقادتون و بهش بگید نه با فحاشی .

  94. Mehdi Parsnews Amiri

    باهات موافقم عاطفه جون, اتفاقا من هم دیروز یک ویدیوکلیپ تو همین سایت گذاشتم که مجری اون برنامه هم میگفت که پیش داوری نباید کرد, بعدشم ویدیویی از خانومی ایرانی گذاشته بود که رفته بود روی سن برنامه انریکه لباسش بدبخت پاره شده بود و بقیه قضایا که هموطنان هم حسابی از خجالتش در اومده بودن طفل معصوم رو!
    ایشون, یعنی همون دختر خانومه بعدا مصاحبه ای کرده بودن و در صحبت هاشون همه چی رو توجیه کردن و در آخر هم پند بسیار خوبی به همه ماها داده بودن که اصلا من یکی که پند ایشون رو لوگوی سایت پارس نیوزکردم, اینقدر منو تحت تاثیر قرار داد!
    حالا شما اگه عنایت بفرمایین و این کلیپ رو ببینید, متوجه خواهید شد که ایشون چی فرمودن!
    فقط بعد از دیدن ویدیو, فحش ندی جون هرکی دوست داری! 🙁
    http://www.parsnews.at/2014/02/12/befarmaeed-sham-groupe-9-toronto-canada/comment-page-1/#comment-28918

  95. راحله

    راست میگین افسانه جان و عاطفه عزیز!ماها نباید پیش داوری میکردیم. اگر شخصیت افرادی مثل صنم، فرزانه و امثالهم بخوبی روانکاوی بشه به دردهای اجتماعی ای میرسیم که چنین زخمهایئ را ایجاد کرده! چه بسا اگر هر یک از ما هم در شرایط مشابهی قرار بگیریم رفتار و شخصیت بسیار بدتری از خودمون بروز میدادیم! به هرحال من شب اول خیلی بد جوگیر شدم و از اظهار نظرهام شرمنده ام. مرسی نازنینان که با حرفاتون باعث شدین کمی به خودم بیام و بیشتر فکر کنم. هر یک از ماها میتونیم خیلی اثر گذار باشیم. ازتون ممنونم.

  96. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان اینهم عکسی از چهره محبوب گروه ٧, آقا مهدی با آقا بهداد که ایشون هم طرفداران زیادی داران به اضافه ندا خانوم, برنده گروه ٨!

  97. سارا

    من این گروه دوست دارم بچه های خوبی هستن بفرماید شام برنامه خوبی ولی ادمهای که داخلش میان اون بعد جلوه میدن بچه ها موفق باشین

  98. سارا

    سلام خوبین مرسی از برنامه بفرمایدشام برنامه خوبی هست ولی ادمهای که دعوت میشن بدش میکنن این گروه کروهی خوبی هست مرسی بچه ها

  99. سارا

    سلام ایم برنامه سری جدید بچه های خوبی هستن

  100. roya

    حالم از این صنم بهم میخوره خیلی بی شخصیت و وضع خرابه

  101. I dont know

    من عاشق مهدی شدم…تورو خدا فیس بوکشو بنویسین…
    عاشقشم

  102. reza

    مخلصیم داش مهدی اگه امکان داره واسه داشت فیس بوک مهدی را بفرس ممنون

  103. I dont know

    آقای امیری,آدرس فیس بوک مهدی رو بخاطر من گذاشتین؟یا بخاطر آقا رضا؟؟

  104. من عاشق پاهای صنم وصفورا شدم مخصوصا صفورا باجوراب سکسی که پوشیده بود

  105. Mehdi Parsnews Amiri

    “آقای امیری,آدرس فیس بوک مهدی رو بخاطر من گذاشتین؟یا بخاطر آقا رضا؟؟”
    بخاطر جفتتون دونت ناو جون! 🙂
    منوتو جان دلم به حال تو هم میسوزه واقعا, مثل اینکه تا حالا هیچی تو عمرت ندیدی, خدا رو شکر حالا چند وقتی چیزی تو حافظت داری که بتونی استفاده کنی!

  106. I dont know

    واقعا گل گفتین آقا امیری,,
    منوتو جان یا منوتو خان چته؟انگار چی دیدی؟؟؟

  107. Mehdi Parsnews Amiri

    این کامنت های بی ربط و چرت و پرت چیه میزارین؟ با مزست یعنی؟ شایدم رمزی توش هست که ما کشفش نمیکنیم!
    چرا بیخودی وقت خودتون و دیگران رو تلف میکنید؟!

  108. I dont know

    با من بودین آقای مهدی خان؟یعنی کامنت نذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  109. Mehdi Parsnews Amiri

    نه دونت ناو جان با این:
    “ضضض نداررر”

  110. I dont know

    یه چی گفته دیگه,حتما حالش خوش نبوده!!

  111. ghazal

    lotfan begin tekrar befarmaid sham ro k mideh?mer30

  112. Mehdi Parsnews Amiri

    تکرار بفرمایید شام رو واسه چی میخوای؟ پس من این ویدیو ها رو واسه کی آپلود میکنم؟!
    ما روببین واسه کی , صبح تا شب اینجا عرق میریزیم! 🙁

  113. پرستو

    آقا مهدی خودتونو ناراحت نکنین,حتما دوستمون توی کشورمون ایران تشریف داره,چون فک کنم ویدیوها اونجا فیلتر میشه

  114. rashidinadia

    سلام …خوبین؟منم میتونم عضو بشم؟

  115. sepideh

    سلام دوستان من با اینکه یه مدت از این گروه میگذره ولی هنوزم بادیدن بفرمایید شام یاد صنم می افتم براش متاسفم واقعا

  116. سبحان حیدری

    خیلی بده که مرد و زن در یک گروه باشند

  117. رامین

    سلام امکان داره از دوستان دختر خانمی برای کمک به زبان انگلیسی به بنده معرفی کنید استاد دانشگاه در ایران و مجرد هستم

  118. Saeeideh

    متاسفانه دوسه روزی هست که افسانه خانوم که میشه دختر دایی پدر بنده به علت سرطان فوت کردند روحشون قرین رحمت و آرامش🖤🖤

    1. Mehdi Parsnews Amiri

      خیلی خیلی متأثر م از شنیدن این خبر, ایشون هنوز خیلی جوون بودن.
      روحشون شاد , خدا به بازماندگانشون صبر بده.😢

Leave a Reply