دستگیری سارق با کمک آیفون !

خانوم جوانی روز جمعه، ساعت حدود  ۶ بعد   از ظهر،   در کافه ای در مرکز شهر وین مشغول نوشیدن قهوه بود و متوجه اینکه شخصی کیف او را که در روی میز گذشته بود به سرقت برده است،  نشده بود! وقتی برای پرداخت  صورت حساب به کیف خود احتیاج پیدا میکند، در مییابد  که کیفش دزدیده شده است!
این خانوم فورا به ایستگاه پلیس در منطقه ۱ وین مراجعه کرده و به آنها اعلام میکند که  کیف دستی اش به سرقت رفته است.
این خانوم بسیار خوب، قیافه مردی را  که در میز کنار ایشان نشسته بوده است را بخاطر می آورد و به پلیس میگوید که احتمالا همین شخص کیف او را برداشته  است!
گوشی موبایل این خانوم هم که در داخل کیفش بوده توسط این مرد حدودا پنجاه ساله ربوده شده بود.

پلیس با استفاده از سیستم ردیابی iCLOUD  پی میبرد  که آیفون این خانوم در خیابانی در منطقه ۱۴ وین روشن است!
پلیس با  همراهی این خانوم به سرعت خود را به این منطقه رسانده و بعد از ردیابی دقیق محل تلفن  به شخصی میرسند که در خیابان با کیسه ای نایلونی در حال قدم زدن بوده است !
خانوم جوان به محض دیدن صورت آن مرد، او را دوباره میشناسد، و پلیس در داخل کیسه نایلونی ان مرد، کیف و دستگاه تلفن ان خانوم را پیدا میکند، مرد سارق از وجود تلفن در داخل کیف اطلاعی نداشته  و ان را خاموش نکرده بود!
نتیجه اخلاقی :
یادتون نره، تلفونو خاموش کنین! 😆

This Post Has 2 Comments

  1. دوستان البته میدونین که هر نوع گوشی موبایلی باشه فرق نمیکنه چه آیفون باشه، چه سامسونگ و چه نوکیا ۳۳۱۰ قدیمی ۱۲ ساله، پلیس وشرکت های ارایه دهنده سرویس های موبایل، همیشه میتونن بگن شما کجا هستین، و حتی اگر شما تو خونتون هستین، تو اشپزخونیین یا تو اتاق نشیمن یا جای دیگه، حد اکثر اشتباهشون ۴۰-۵۰ سانتی متره! خلاصه دوستان حواستون جمع باشه! 🙄

  2. Mehdi Parsnews Amiri

    دوستان البته میدونین که هر نوع گوشی موبایلی باشه فرق نمیکنه چه آیفون باشه، چه سامسونگ و چه نوکیا ۳۳۱۰ قدیمی ۱۲ ساله، پلیس وشرکت های ارایه دهنده سرویس های موبایل، همیشه میتونن بگن شما کجا هستین، و حتی اگر شما تو خونتون هستین، تو اشپزخونیین یا تو اتاق نشیمن یا جای دیگه، حد اکثر اشتباهشون ۴۰-۵۰ سانتی متره! خلاصه دوستان حواستون جمع باشه! 🙄

Leave a Reply